Quick Heal Total Security 2011 آنتی ویروسی سریع و قدرتمند Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود


Quick Heal Total Security 2011 آنتی ویروسی سریع و قدرتمند

Djsina Download Center

توتال سکوریتی ۲۰۱۱ کوییک هیل از لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های شما محافظت می‌کند و در برابر خطرات و تهدیداتی که در هنگام استفاده از اینترنت، چک کردن ایمیل‌ها، چت کردن و… می‌توانند به صورت مخفیانه وارد سیستم شما شوند جلوگیری می‌نماید. پس از نصب ، آن به عنوان سپر در برابر ویروس ها ، کرمها ، تروجان ها ، spywares و سایر تهدیدات مخرب قرار می گیرد. این سرویس همچنین حفاظت در برابر ویروس های جدید و ناشناخته با استفاده از تکنولوژی انحصاری DNAScan کوییک هیل ، وب سایت های مخرب را مسدود و مانع از رسیدن هرزنامه به ایمیلهای شما می شود. . توتال سکیوریتی ۲۰۱۱ کوییک هیل ، از منابع بسار کم استفاده می کند و حفاظت را بدون کند کردن کامپیوتر ، افزایش می دهد.

 

غول آنتی‌ویروسهای هندی که توسط مجله معتبر آمریکایی CRN توانسته در دوسال اخیر جایگاه نخست را در بین همه‌ی آنتی‌ویروس‌ها کسب نماید، به عنوان شریک امنیتی Microsoft، شریک نرم‌افزاری Intel و با دریافت جوایز و تائیدیه‌های معتبری همچون VB100%، CheckMark، OESIS، ICSA Labs، ۱۰۰ شرکت برتر آسیایی توسط Red Herring و… حضور در شبکه مراکز مهم دولتی مانند بانک مرکزی هند، همکار امنیتی دولت هند و موسسه CERT، وزارت آموزش و پرورش انگلستان، قوه قضائیه غنا، شرکت گاز قطر، دانشگاههای بزرگ جهان و شرکتهایی بزرگ مانند نوکیا و دیگر شرکتهای بزرگ اروپایی و آمریکایی را از افتخارات خود می‌داند.

 

اخیراً کوییک‌هیل توانسته با استفاده از پتانسیل تکنولوژیک خود، بزرگترین سرمایه‌گذار IT جهان (Sequoia Capital) و حامی مالی شرکت‌های بزرگی مانند اپل، گوگل، اوراکل، سیسکو، یاهو، ان‌ویدیا و… را جذب خود نماید، که این گواهی بر قابلیت‌های فراوان این شرکت صاحب فناوری می‌باشد.
ویژگی های Quick Heal Total Security 2011 به صورت تفضیلی + دانلود در ادامه مطلب

 

Djsina Download Center

AntiVirus
ویروس‌ها، کرم‌ها و تروجان‌ها را به صورت اتوماتیک شناسایی کرده و از بین می‌برد. از فایل‌ها محافظت کرده و آلودگی‌ها را از الصاق‌های(Attachment) ایمیل و دانلودهای اینترنتی بصورت خودکار اسکن و پاکسازی می‌کند.

AntiSpyware
قبل از اینکه جاسوس‌افزارها(Spyware) بر روی کامپیوتر شما مستقر شوند، از ورود آنها جلوگیری می‌کند. آنتی‌اسپای‌ویر از طریق شناسایی و پاکسازی جاسوس‌افزارها و مسدود نمودن فعالیت‌های سارقان اطلاعات خصوصی، از حریم خصوصی شما به‌صورت خودکار محافظت می‌نماید.

AntiMalware
انجین پیشرفته اسکن مخربها(Malware)، رجیستری، فایلها و فولدرها را با سرعت فوق‌العاده زیاد اسکن می‌کند و به طور جامع جاسوس‌افزارها(Spyware)، تبلغ‌افزارها(Adware)، نرم‌افزارها کلاهبرداری و سرقت(Roguewares)، شماره گیرنده‌ها(Dialer)، ریسک‌افزارها(Riskware) و بسیاری دیگر که پتانسیل خطر در سیستم شما دارند را شناسایی و پاکسازی می‌کند.

Anti-Rootkit
روتکیت‌ها را از طریق حمله پیشگیرانه، با انجام اسکن عمیق شناسایی و پاکسازی می‌کند. پروسس‌های در حال اجرا، رجیستری و فایلهای سیستمی را در برابر هر نوع فعالیت مشکوک روتکیت‌ها که در سیستم مخفی نگه داشته شده است، اسکن و پاکسازی می‌نماید.

AntiPhishing
همه سایتهایی را که به آن وارد می‌شوید را از لحاظ فعالیت‌های کلاهبردارانه به‌صورت خودکار اسکن می‌کند و شما را در برابر هر حمله فیشینگ (سایتهای کلاهبردارنه‌ای که شبیه سایتهای رسمی در جهت سرقت اطلاعات وجود دارند) در پیمایش سایتهای اینترنتی محافظت می‌کند.

AntiSpam
از ورود نامه‌های الکترونیکی ناخواسته (ایمیلهای Spam)، میل‌های حمله کننده سایتها قلابی -شبیه سایتهای رسمی که اطلاعات بانکی و یا پسورد و یا اطلاعات خصوصی را می‌دزدند-(Phishing)، ایمیلهای تبلیغاتی ناخواسته(junk mails) و میلهای مبتذل ناخواسته (porn mails)، را قبل از اینکه به صندوق ورودی (inbox) شما برسد جلوگیری می‌کند.

Defragmenter
این ویژگی ، page-files و تجمع رجیستری را که مورد استفاده قرار می گیرد یکپارچه می سازد تا عملکرد سیستم را بهبود بخشد.

Duplicate File Finder
فایلهای دو نسخه ای را از فهرست فایلهای از پیش تعریف شده حذف می کند و این کار را از طریق جستجوی فایلهای دو نسخه ای در کامپیوتر شما انجام می دهد. این ویژگی فضای دیسک را با حذف فایلهای زاید مورد محافظت قرار می دهد.

PC2Mobile Scan
ویروس‌ها و جاسوس‌افزارها را از گوشی‌های موبایل، PDAها و Smart phoneها تنها با اتصال آنها به PC شما اسکن و ویروس‌کشی می‌کند.

Secure Delete
این ویژگی ، به طور دائم فایلها را از هارد درایو پاک می کند و مانند روش پاک کردن نرمال انرا غیر بازیافتنی می سازد.

Disk Cleanup
با این ویژگی شما می توانید فایل های موقت، نامعتبر و میانبرهای غلط را از روی فضای دیسک از بین برده و عملکرد سیستم را بهبود دهید.

Registry Cleanup
ورودی های نامعتبر و ناخواسته را از Registry سیستم پاک می کند و عملکرد سیستم را افزایش می دهد

Silent Firewall
فایروال کوییک‌هیل، دسترسی هکرها و سارقان اطلاعات به کامپیوتر شما را از بین می‌برد. این دیواره آتش، محافظت جامعی در برابر حملات شناخته‌شده و ناشناخته، تحت شبکه داخلی و خارجی را فراهم می‌سازد.

Intrusion Detection & Prevention
ویژگی شناسایی و جلوگیری از ورود بدون اجازه، حملات و تلاش ویروسها و بدافزارهای جدید برای نفوذ به سیستم شما، از کامپیوتر remote (راه دور) را مسدود می‌سازد.

Pen Drive Protection
جلوگیری از مخرب‌هایی که با استفاده از ویژگی Autorun دیسک‌های قابل حمل مانند فلش، Hard ،USB Memory و… منتشر می‌شوند.

Data Theft Protection
مانع کپی هر نوع داده و فایل از سیستم شما به حافظه‌های قابل جابجایی (مثل دیسکهای فلش، مموری، رم، کول‌دیسک، MPlayer، هارد اکسترنال، درایوهای قلمی و دیگر ابزارهای ذخیره‌سازی) توسط افراد ناشناس می‌شود. همچنین می‌توان خواندن و نوشتن از این حافظه‌ها را نیز مسدود نمود.

Browsing Protection
ویژگی Browsing Protection ، از کامپیوتر در برابر تهدیدات وب سایت های مخرب محافظت می کند.

Self Protection
Self Protection یکی از ویژگی های جدیدی است که از فایل ها ، پوشه ها ، تنظیمات و مدخل رجیستری علیه فعالیت های مخرب ، و همچنین جاسوسی ، از کوییک هیل حفاظت می کند.

Entertainment Mode
این ویژگی به کاربرانی که به فعالیتهایی نظیر گرافیک کامپیوتری، تدوین فیلم، ساخت انیمیشن، بازیهای کامپیوتری یا تماشای فیلم می‌پردازند کمک می‌کند تا با استفاده از همه ظرفیتهای سیستم، بدون کاهش امنیت کامپیوتر کار کنند.

USB Drive Protection
جلوگیری از مخرب‌هایی که با استفاده از ویژگی Autorun دیسک‌های قابل حمل مانند فلش، Hard ،USB Memory و… منتشر می‌شوند.

 

Djsina Download CenterDNAScan Technology

• سرعت تشخیص بالا

• حفاظت خودکار از worm های جدید ، trojan ها و botها

• حفاظت کامل از ویروس های جدید

Emergency CD
شما می‌توانید یک CD اورژانسی قابل راه‌اندازی (Emergency Bootable CD) بسازید که به شما در ویروسیابی فایلهای بوت ویندوز کمک می‌کند. همه درایوها حتی پارتیشن‌های NTFS را اسکن و پاکسازی می‌کند. این ویژگی در پاکسازی آلودگی‌هایی که نمی‌توان آنها را از داخل ویندوز از بین برد کمک شایانی به کاربران می‌نماید.

Boot Time Scan
شما می‌توانید ویروسیابی را در کامپیوتر خود در راه‌اندازی بعدی برنامه‌ریزی کنید که همه درایوها در زمان بوت قبل از اینکه ویندوز به صورت کامل بارگذاری گردد اسکن و پاکسازی خواهد شد.

 Djsina Download Center

hajm حجم : ۲۰۸٫۲۳ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

hajm توجه داشته باشید که این ورژن به صورت کرک شده نمی باشد و تنها برای معرفی کارایی و عملکرد آنتی ویروس کویک هیل برای دانلود قرار گرفته است .

Djsina Download Center


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


msinadownload

Admin

msinadownload

http://msinadownload.loxblog.ir

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

Quick Heal Total Security 2011 آنتی ویروسی سریع و قدرتمند

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

Wellcome To My Web Email:msinadownload@gmail.com دانلود نرم افزار.كتاب.موبايل.عكس.آهنگ.مقالات و...

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود