موتور جستجوی گوگل در کامپیوتر شما Google Desktop 5.8.809.8522 Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود


موتور جستجوی گوگل در کامپیوتر شما Google Desktop 5.8.809.8522


Google Desktop نرم‌افزاری است كه به كاربران كمك می‌كند در میان انبوه اطلاعات موجود در هارددیسك رایانه‌های خود، به جستجوی اطلاعات مورد نیازشان بپردازند. شركت گوگل در نگارش پنجم این نرم‌افزار سرعت عملكرد و جستجو را افزایش داده و به برخی ویژگی‌های جدید برای افزایش امنیت كاربران مجهز شده‌ است.
گوگل دسكتاپ كه پیش از این مورد استقبال گسترده كاربران قرار گرفته است، پس از نصب شدن در رایانه، تمامی اطلاعات موجود در هارد دیسك شامل فایل‌ها، ایمیل‌ها، اسناد متنی، وب سایتهای ذخیره شده و سایر اطلاعات را فهرست می‌كند كه در مرحله بعد كاربران می‌توانند با سرعت زیاد در میان این انبوه اطلاعات به جستجوی اطلاعات مورد نظر خود بپردازند. علاوه بر این، گوگل دسكتاپ دارای قابلیتهایی متنوع اینترنتی به نام ‪ Gadget‬ است كه این Gadget ها روی دسكتاپ رایانه قرار گرفته و اطلاعاتی نظیر عناوین مهم خبری، تقویم و سایر اطلاعات انتخابی كاربران را نمایش می‌دهند.
هم‌ اكنون نگارش پنجم گوگل دسكتاپ به قابلیتی مجهز شده ‌است كه كاربران می‌توانند در هنگام جستجوی مثلا یك فایل در هارد دیسك رایانه خود، پیش‌نمایشی از فایلهای استخراج شده توسط گوگل دسكتاپ را مشاهده كنند.
مثلا اگر كاربر نام فایلی را كه توسط نرم‌افزار واژه‌پرداز Word ایجاد شده در گوگل دسكتاپ جستجو كند، این نرم‌افزار پس از یافتن فایل مذكور در هارددیسك، بخشی از اطلاعات درون این فایل را نیز نمایش می‌دهد تا كاربر پیش از باز كردن فایل توسط Word، مطمئن شود همان فایل مورد نظر خود را پیدا كرده‌است.
نگارش پنجم گوگل دسكتاپ به علاوه به قابلیت ضد فیشینگ (ضد وب سایتهای جعلی) مجهز شده است. این بدان معناست كه چنانچه درون اطلاعات استخراج شده توسط گوگل دسكتاپ لینك و آدرس سایتی وجود داشته باشد كه این نرم‌افزار غیر ایمن بودن آن را تشخیص بدهد، هشداری برای كاربر نمایش داده شده و غیر ایمن بودن آن سایت یادآوری می‌شود.
در نگارش پنجم گوگل دسكتاپ به علاوه ظاهر نوار كناری (Sidebar) ‬این نرم‌افزار كه در كنار دسكتاپ نقش می‌بندد متحول شده و امكانات جدیدی در این نواركناری گنجانده شده‌است.
این نرم افزار قدرتمند گوگل قادر است تا در یک محیطی بسیار ساده و در عین حال پیشرفته نتایج خود را نه تنها بر اساس نام فایل ها بلکه بر اساس محتویات درون انها نیز جستجو کند. این نرم افزار توانایی جستجو در هریک از فایل های و برنامه های زیر را دارد:
Gmail, Outlook contacts, Outlook appointments, Outlook tasks, Outlook notes, Outlook journal, Outlook Email, Outlook Express, Word, Excel, Powerpoint, Internet Explorer, AOL Instant Messenger, Netscape Mail/Thunderbird, Netscape / Firefox / Mozilla, PDF, Music, Video ,Images
اگر خودتان می‌خواهید به طور دلخواه پسوندی به پسوند‌های پیش فرض اضافه کنید، فایل GDSPlus.conf را با برنامه Notepad باز کنید و یک خط به صورت زیر به آن اضافه کنید.
AddNewExtension
مثلاً برای اضافه کردن پسوند ary. به این صورت عمل می کنیم:
AddNewExtension "ary", "0"

در نسخه ی جدید گوگل دسکناپ قسمت Sidebar تغییراتی کرده است همچنین گوگل دسکتاپ با ویندوز ویستا سازگارتر شده است. به دلیل تحریم این برنامه در داخل ایران قابل دریافت نمیباشد! شما در اینجا میتوانید مستقیماً آن را از آسان دانلود دریافت کنید.



 طريقه فعالسازي : بعد از نصب این نرم افزار، سیستم خود را 1-2 ساعت آزاد بگذارید، تا گوگل دسکتاپ از اطلاعات هارد درایو شما index تهیه کند.

 قيمت: رايگان
 دانلود -  1.88 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 تصويري از محيط برنامه
 سايت سازنده
 لينک منبع


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


msinadownload

Admin

msinadownload

http://msinadownload.loxblog.ir

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

موتور جستجوی گوگل در کامپیوتر شما Google Desktop 5.8.809.8522

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

Wellcome To My Web Email:msinadownload@gmail.com دانلود نرم افزار.كتاب.موبايل.عكس.آهنگ.مقالات و...

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود