مسنجر متفاوت Windows Live Messenger 2011 v15.4.3508.1109 Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود


مسنجر متفاوت Windows Live Messenger 2011 v15.4.3508.1109


Microsoft Windows Live Messenger
با بیش از 500 میلیون کاربر، محبوب ترین و معروفترین برنامه پیغام رسان می باشد. آخرین نسخه از این نرم افزار که همین امروز منتشر شد حاوی تغییرات بسیار زیادی است، مایکروسافت از پیشرفته ترین تکنولوژی ها در این برنامه بسیار پرطرفدار استفاده کرده است، قرار هست نیز امکان پخش TV هنگام چت نیز به آن اضافه شود.
مجموعه Windows Live شامل خدمات internet ي متنوع از جمله:
Messenger، Email، Searching خدمات نقشه‌هاي اينترنتي و ... خواهد بود و ميكروسافت اميدوار است بتواند با بروز نگه داشتن خود و جمع‌آوري خدمات اينترنتي خود تحت نام Live بيش تر از قبل و حرفه اي تر با رقباي در حال رشد خود نظير Yahoo و Google رقابت كند. به دنبال اين فعاليت ها، MicroSoft در اواخر خرداد ماه سال ۸۵ به دنبال جايگزيني مجموعه MSN خود از طريق مجموعه جديد Windows Live نسل جديد خدمات Messenger خود را با نام Windows Live Messenger که يکي از ۲۰ Service از خدمات Windows Live است را ارائه کرده است. خوب است که بدانيد ضمن معرفي اين نرم افزار Martin Taylor نايب رئيس Windows Live و MSN اعلام کرد:
مجموعه ي Windows Live سعي دارد تمام ابزارها و خدماتي که کاربران براي ارتباط با هم نياز دارند را در اختيار آن ها قرار دهد ولي حرفه اي تر از قبل و از همه مهم تر با استفاده ي آسان و امنيت بيشتر آن. دانلود اين پيغام رسان هم‌ اكنون براي عموم كاربران ممكن شده است درحالي كه پيش از اين تنها كاربران دعوت شده از طريق ميكروسافت مي‌توانستند آن را براي آزمايش دانلود كنند در ضمن ظاهر و عملكرد Windows Live Messenger به گونه ي حرفه اي متحول شده و همراه آن يك نوار ابزار مفيد براي استفاده ي آسان کاربران نيز افزوده شده.

Windows Live Messenger تمام خدمات ارتباطي از قبيل :
emoticons ، instant access to Your Friends via text , Voice & Video-Plus  PC-to-Phone Calling,Sharing Folders,Windows Live Contacts و ... را در اختيار شما قرار مي دهد.
همچنین خوب است که بدانيد ميكروسافت با سرمايه ي ۶.۲۵ ميليارد دلاري خود ، ۱.۱۲ ميليارد دلار از بودجه ي خود را صرف توسعه و تحقيق خدمات جديد Live کرده است. 
از ديگر قابليت هاي منحصر به فرد Live Messenger ارتباط آن با Yahoo Messenger هست:
شما مي توانيد از طريق Live Messenger با دوستانتان در Yahoo Messenger ارتباط داشته باشيد و حتي Offline بگذاريد و اطلاعاتي را دريافت کنيد يا بفرستيد.
استفاده از خدمات Verizon Web Calling: جهت تماس هاي صوتي با Mobile و تلفن هاي دوستانتان فقط با عضو شدن در اين System
Text message their phones:
قابلیت ارسال پیغام متنی فقط با یک راست Click
- Easily Share Documents of all kinds with Sharing Folders
به اشتراک گذاری پوشه ها و File ها آسان تر از قبل:
بوسیله ی این نرم افزار می توانید به سادگی File هايي را که مي خواهيد به اشتراک بگذاريد را درون Folder ي که براي شما ايجاد شده است فقط با Drag & Drop قرار دهيد و فقط در اختيار  کساني که شما به آنها اجازه داده ايد و مورد تاييد شما هستند بگذاريد تا از آن برداشت کنند.
- Make Free PC-to-PC Calls with Other Messenger Users
قابليت ارتباط PC-to-PC calls به صورت رايگان و بالاترین کیفیت با ديگر کاربران Messenger
- يکپارچگي و هماهنگي با ديگر Service هاي Live :
خدمات جديد Windows Live Messenger با خدمات : Windows Live Mail ، Windows Live Local ، Windows Live Search و MSN Spaces هماهنگ بوده به طوري كه : تغييرات ايجاد شده در Friend List مورد استفاده در اين پيغام رسان در فهرست هاي مشابه موجود در Service هاي ديگر، به صورت خودكار اعمال مي‌شود.
- مکالمات تصويري و صوتي به شيوه اي متفاوت:
امکان ارتباطات صوتي و تصويري همزمان به صورت رايگان با اين تفاوت که ارتباطات تصويري با كيفيت بالا و به صورت تمام صفحه ممكن بوده و همچنين كيفيت ارتباط صوتي نيز با استفاده از فن‌آوري‌ VOIP ‬بهبود يافته‌ است.
- طراحي تلفن هاي بي سيم اختصاصا براي Windows Live Messenger:
شرکت های بزرگي همچون Uniden America و Philips به تازگی به ارائه ي گوشی هایی مخصوص مکالمه با Live Messenger پرداخته اند که گويا هم اکنون در شمال آمریکا و اروپا در دسترس است.
- قابليت Windows Live Contact:
اينMessenger قابليت به روز بودن اطلاعات افرادي که در List شما قرار دارند را داراست.
- Windows Live Alerts:
اطلاع یا تذکر مطالبی همچون Headlines, sports scores, traffic و دیگر چیزهایی که شما نیاز به با خبر شدن از آن دارید آن هم به صورت یکPopup
- بهينه سازي Web cam هاي Life Cam براي Windows Live Messenger:
در اين زمينه خبر هاي زيادي موجود نيست ، تنها خبر در اين زمينه اين است که Service هاي خدماتي Live خبر توليد Web Cam هايي را مخصوص اين Messenger داده اند.



 قيمت: رايگان
 دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم -  155 مگابايت | لينک كمكي | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 بحث پيرامون اين مطلب در انجمن
 سايت سازنده
 لينک منبع


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


msinadownload

Admin

msinadownload

http://msinadownload.loxblog.ir

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

مسنجر متفاوت Windows Live Messenger 2011 v15.4.3508.1109

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

Wellcome To My Web Email:msinadownload@gmail.com دانلود نرم افزار.كتاب.موبايل.عكس.آهنگ.مقالات و...

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود