اجرای سریع تر بازی ها IObit Game Booster Premium v.2.2 Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود


اجرای سریع تر بازی ها IObit Game Booster Premium v.2.2

IObit-Game-Booster-Premium-v.2.2

یکی از کاربرد های کامپیوتر نصب و اجرای بازی ها مختلف بر روی آن می باشد که کابران بسیاری حتی کامپیوتر را برای انجام بازی تهیه می کنند . از مهم ترین نیازهای اجرای بازی ها آزاد بودن حافظه رم به اندازه ی کافی و جوابگو بودن کارت گرافیک سیستم می باشد . در صورتی که قطعات نامبرده در سیستم شما به روز بوده و همچنین از سطح عملکرد بالایی برخوردار باشند که هیچ اما اگر از کامپیوترهای قدیمی استفاده می کنید حتما هنگام اجرای بازی های مختلف به خصوص آنهایی که جدیدترند با مشکلات بسیاری مواجه خواهید شد و هنگام انجام بازی تصاویر را به صورت تکه تکه مشاهده خواهید نمود . اگر نمی خواهید هزینه ی های گزافی به منظور ارتقا سیستم برای خود بتراشید بهترین کار استفاده از نرم افزارهای بهینه ساز ویندوز برای بازی می باشد .


 

IObit Game Booster Premium نام نرم افزاری است حرفه ای و قدرتمند که به شما این امکان را می دهد تا با انجام برخی تغییرات از همان قطعات موجود در سیستم بیشترین استفاده ی ممکن را ببرید . به طور مثال ممکن است که چندین نرم افزار مختلف به صورت مخفی در حال اجرا باشند و خوب لازمه ی هر یک بنا به کاری که انجام می دهند استفاده از منابع سیستم نظیر RAM می باشد . از این رو کافیست تا چند نرم افزار کوچک و بزرگ در حال اجرا باشند تا مقدار قابل توجهی از حافظه ی شما مشغول گردد و در نتیجه اجرای بازی با اختلال مواجه شود . این نرم افزار در یک پروسه ی کامل به شما کمک می کند تا قبل از انجام هر بازی ، برنامه های در حال اجرا را مشاهده کرده و آنهایی را که نیازی به ادامه ی اجرایشان نباشد ، ببندید .

گزینه ی بعدی که تاثیر بسیار زیادی در اجرای بازی ها دارد ، درایور کارت گرافیک نصب شده بر روی ویندوزتان می باشد . اگر درایوری که نصب کرده اید قدیمی باشد ممکن است با بازی های جدید به خوبی عکس العمل نشان نداده و در نتیجه افت سرعت را برایتان به وجود آورد . IObit Game Booster Premium می تواند با تشخیص خودکار درایور های سخت افزاری نصب شده و تطبیق تاریخ ورژن آنها با نسخه های جدید تر ، ‌لینک های دانلود آنها را برایتان آماده سازد .این برنامه از امکانات بسیاری بهره مند است که استفاده از آن می تواند سرعت بالا در اجرای بازی های مختلف را برای شما به ار مغان بیاورد .


 


 

 


 

hajm حجم : ۷٫۲۹ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

دانلود:dl.downloadkade.com/game/IObit.Game.Booster.Premium.2.2.zip


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : Admin
  • تاریخ: پنج شنبه 26 اسفند 1389برچسب:,

  • msinadownload

    Admin

    msinadownload

    http://msinadownload.loxblog.ir

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

    اجرای سریع تر بازی ها IObit Game Booster Premium v.2.2

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

    Wellcome To My Web Email:msinadownload@gmail.com دانلود نرم افزار.كتاب.موبايل.عكس.آهنگ.مقالات و...

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود