دانلود بازی IL-2 Sturmovic Cliffs of Dover Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود


دانلود بازی IL-2 Sturmovic Cliffs of Dover

بازی IL-2 Sturmovik : Cliffs of Dover ، دومین نسخه از سری بازی های کمپانی Maddox Games می باشد که درمورد جنگ جهانی دوم می باشد. ولی تفاوتی که با تمامی بازی های مربوط به جنگ حهانی دوم در این بازی دیده می شود ، این بازی مربوط به جنگ های هوایی می باشد و شما با هلیکوپترهای جنگنده به بازی می پردازید. این بازی در سال ۱۹۴۰ در زمان جنگ های هوایی در آسمان های بریتانیا بین دو کشور بریتانیا و آلمان اتفاق می افتد که نیروهای ایتالیایی نیز در آن حضور دارند. در این بازی شما تجربه پرواز کردن در زمان جنگ جهانی دوم را با ویژگی های بسیار دیدنی و حیرت انگیز تجربه خواهید نمود. بیش از ۲۵ هوانورد متفاوت در این بازی وجود دارد که توسط کشورهای ایتالیا ، بریتانیا و آلمان استفاده می شدند.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3, Vista or Windows 7
CPU: Pentium Dual-Core 2.0GHz or Athlon X2 3800+
RAM: 2 GB
HDD: 10 GB free disk space
Graphics: 512 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9.0c

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP SP3, Vista or Windows 7
CPU: Intel Core i5 2.66GHz or AMD Phenom II X4 2.6GHz
RAM: 4 GB
HDD: 10 GB free disk space
Graphics: 1 GB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9.0c

 

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

۴) دقت داشته باشید که برای نصب بازی ، حتما فایل ایمیج بازی را بوسیله نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا نمایید و سپس به نصب بازی بپردازید.

 

caution دانلود بازی IL 2 Sturmovic Cliffs of Dover توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا ۳۰ روز دیگر ، یعنی مورخه ۱۱ اردیبهشت ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

download دانلود بازی IL 2 Sturmovic Cliffs of Dover دانلود در پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


msinadownload

Admin

msinadownload

http://msinadownload.loxblog.ir

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

دانلود بازی IL-2 Sturmovic Cliffs of Dover

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

Wellcome To My Web Email:msinadownload@gmail.com دانلود نرم افزار.كتاب.موبايل.عكس.آهنگ.مقالات و...

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود