دانلود بازی بسیار زیبای عصر اژدها ۲ – Dragon Age 2 Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود


دانلود بازی بسیار زیبای عصر اژدها ۲ – Dragon Age 2

کل بازی بر اساس روایت و از زبان راوی داستان بیان میشود و شما در زمان گذشته به بازی میپردازید ولی این شما هستید که با کارهای خود به ی افسانه شکل میدهید . Varric — راوی داستان — داستان بازی رو بیان می کند : فشار وارد بر Hawke و خانواده ی او از سوی Darkspawn ها باعث میشود که آن ها به خانه ی قبلی خود پناهنده شوند . این اتفاقات در مدت کمی بعد از وفات یافتن پادشاه Cailan در جنگ Ostagar رقم میخورد . Blightland یکی از روستاهایی است که بعد از حمله ی Darkspawn ها نابود شد . در این افسانه هیچ نیروی تخیلی و یا توانایی خارق العاده ای وجود ندارد و تنها Hawke وجود دارد که شخصیت اصلی بازی است که از برادر خود یعنی Carver نیز باید محافظت کند و یک جنگجو و برادر Hawke یعنی Bethany که یک mage می باشد و مادر این دو .این تمام افسانه ای که شما باید آن را بازی کنید .

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|ر به عکس های کاراکتر های بازی نگاهی بیندازید باید حالت های کلی شخصیت های بازی را بیابید و اخلاق های آن ها را میتوان از روی این عکس ها حدس زد . البته بدیهی است که شما میتوانید شخصیت های بای را تغییر دهید ولی مانند Origins ماهیت آن ها را که همان خوب بودن و مبارزه با ستم است را نمیتوانید تغییر دهید . همانند دیگر بازی های نقش آفرینی انتخاب دیالوگ های بازی بر عهدی شما میباشد . مثلا شما میتوانید از Hawke یک شخصیت شوخ طبع بسازید و یا آن را تبدیل به فردی بکنید که اصلا لبخند تا به حال نزده است . بعد از اون شما باید Darkspawn ایی که در مسیر بین شما و Kirkwall قرار دارند رو سلاخی کنید . جایی که خانواده ی Hawke در آن جا ساکن بودند . سیستم combat بازی نیز تغییراتی داشته است . این سیستم جدید شامل وجود خون بیشتر و به سمت ترسناک تر شدن پیش رفته است . این تغییرات در راستای روان کردن و سریع کردن سیستم combat بازی بوده است . شما زمانی که دو یا سه دکمه را پشت سر هم میزنید کاراکتر بازی بی وقفه آن حرکات را انجام میدهد و یا از جادو استفاده میکند و دیگر خبر از تاخیر در اجرای combat نیست . دشمنان در بازی به طور تصادفی و اتفاقی به شما حمله نمیکنند . بلکه آن ها با توجه به هوش مصنوعی طراحی شده برای آن ها از بغل یا پشت به شما هجوم می آورند .البته همراهان شما نیز در این برهه بی کار نیستند و آن ها نیز با توجه به هوش مصنوعی خودشان جلوی حملات دشمنان را میگیرند . در Origins اعضای گروه نیاز به تنظیمات دستی برای استفاده از دارو در هنگامی که سلامتی ان ها کم می شود داشتند ولی گروه شما حالا انقدر باهوش شده است که در زمان معین خود دارو مصرف کند . شما در بازی میتوانید برنامه های خصوصی و دلخواه خود را اجرا کنید ولی شما نمیتوانید بفهمید که هوش مصنوعی دیگر افراد گروه چکار میخواهد بکند . شما زمانی که میدوید افراد دیگر گروه نیز این کار را انجام می دهند . این طور که معلوم است شما با یک افراد باهوش در گروه خود سر و کار دارید و البته این بسیار خوب است که افرادی در نبرد ها در کنار شما باشند . پر اهمیت ترین قسمت بازی level up بازی میباشد . سازندگان پس از موفقیت این بخش در نسخه ی اول Level Up این نسخه را نیز شبیه نسخه ی اول طراحی کرده اند . شما در بازی میتوانید امتیاز های خود را صرف به دست آوردن توانایی هایی مانند نیرو –Strength– و مهارت و زبردستی –Dexterity– و جادو –Magic– و حیله گری –Cunning– و اراده ! –Willpower– و در آخر وضعیت جسمانی –Constitution– خود بکنید . بعد از به دست آوردن هر یک از این توانایی ها درخت توانایی های شما بزرگ تر شده و مرحله ی بعد از این توانایی نیز برای دفعه ی دیگر برای شما آزاد میشود . توانایی های مختلف در بازی همگی در یک درخت قرار گرفته اند البته در مسیر های معین برای خود .

 

محیط بازی در نسخه ی PC از این قرار است که نوار های قدرت و سلامتی بازیکن در گوشه ی سمت راست تصویر در action bar قرار دارند . شما میتوانید بازی را با زدن دکمه ی space متوقف کنید . شما باید انتظار چند تغییر را در مبارزات داشته باشید . چیزی که ما مشاهده کردیم که البته به نظر نسخه ی پایانی نمیبود تغییر در زاویه دوربین بازی در نسخه ی PC بود . که میتوانست به Bird eye یا زاویه از بالا نیز تبدیل شود . و در مبارزات تمرکز بیشتری بر روی شخصیت داشت اما باید با نزدیک شدن به زمان عرضه ی بازی انتظار اطلاعات بیشتری داشته باشیم . در هر شکل من نمیتوانیم زمان بیشتری را صرف صبر کردن شاهکار Bioware باشم .

 

منبع توضیحات: فروشگاه p30gamers

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP with SP3, Windows Vista with SP2, or Windows 7
CPU: Intel Core 2 Duo (or equivalent) running at 1.8 GHz or greater
CPU: AMD Athlon 64 X2 (or equivalent) running at 1.8 GHz or greater
RAM: 1 GB (1.5 GB Vista and Windows 7)
Video: ATI Radeon HD 2600 Pro 256 MB
Video: NVIDIA GeForce 7900 GS 256 MB cards
Disc Drive: DVD ROM drive required
Hard Drive: 7 GB
Sound: Direct X 9.0c Compatible Sound Card Windows Experience Index: 4.5

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی بسیار زیبای عصر اژدها 2   Dragon Age 2 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا ۲۰ روز دیگر ، یعنی مورخه ۹ فروردین ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

download دانلود بازی بسیار زیبای عصر اژدها 2   Dragon Age 2 دانلود در پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

 

download دانلود بازی بسیار زیبای عصر اژدها 2   Dragon Age 2 دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور مدیافایر

 

- دانلود کرک نهایی RELOADED بازی به صورت جداگانه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


msinadownload

Admin

msinadownload

http://msinadownload.loxblog.ir

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

دانلود بازی بسیار زیبای عصر اژدها ۲ – Dragon Age 2

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

Wellcome To My Web Email:msinadownload@gmail.com دانلود نرم افزار.كتاب.موبايل.عكس.آهنگ.مقالات و...

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود