دانلود بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود


دانلود بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed

( با حفظ نام برند : Need For Speed: Shift 2 Unleashed ) عنوان جدیدی از سری NFS است که به عنوان هفدهمین نسخه از این فرانچیز عظیم شناخته می شود.این بازی بوسیله Slightly Mad Studios ساخته شده است و توسط Electronic Arts انتشار یافته است .گفتنی است که این بازی شبیه ساز رانندگی بوده ، و به دنبال نسخه اول ( که در سال ۲۰۰۹ انتشار یافت ) مراحل ساخت را طی میکند.همچنین ، این نسخه از سیستم Autolog نیز بهره میبرد که پیش از این در NFS: Hot Pursuit آن را مشاهده کردیم. راندن یک اتومبیل ، آن هم در سرعت بالا میتواند بسیار جالب و سرگرم کننده باشد ، همان هدفی که بسیاری از بازیهای این سبک از جمله Gran Turismo 5 و Forza Motorsport 3 موفق به تحقق آن شدند ، اما در این بین چیز دیگری فراموش شده و یا کمتر به آن اهمیت داده میشود ، رانندگی در سرعت بالا علاوه بر جذابیت ، میتواند وحشتناک باشد.

(

 

 

اطلاعاتی در مورد بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed :

ناشر بازی : Electronic Arts
سازنده ی بازی : Slightly Mad
رده ی سنی بازی : E
پلتفورم های دیگر : PC – XBox360
ژانر بازی : GT / Street Racing
تاریخ عرضه ی بازی : Mar 29, 2011

 

نمای واقعی تر
یک قدم جلوتر از نمای cockpit ( نمای داخل کابین ) بازی Shift ، نسخه دوم این نما را از چشم راننده و به صورت واقع گرایانه تر ارائه می کند.Jesse Abney در این رابطه می گوید "در نمای کلاه ایمنی ، موتور تخریب پذیری از فشار وارد بر دوربین اثر میپذیرد و همین عامل باعث میشود تا احساس کنید که این یک بازی نیست ، بلکه رانندگی واقعی است.پس ، هر چه سرعت خود را افزایش بدهید بلور بیشتری را مشاهده میکنید ، همین مات شدن صحنه باعث میشود تا فشار رانندگی در سرعت بالا را بهتر تجربه کنید و بازی را واقع گرایانه تر دریابید.شاید این تفاوت به نظر بسیار کوچک و ساده باشد ، اما با نگاهی عمیق تر متوجه میشویم که انجام بازی به وسیله یک دید عادی و محدود به شیشه جلو اتومبیل ، بسیار متفاوت تر از حس واقعی رانندگی و یک دید طبیعی خواهد بود ، و این دو از نظر تاثیر روانی قابل قیاس نیستند.در ادامه ، با یک محدوده ی دید عریض تر روبرو خواهید بود و همچنین ، به دنبال این دید عریض ، شاهد چرخش های طبیعی سر راننده در سر پیچ ها خواهید بود.Abney در این رابطه اظهار دارد "نگاه دوربین کلاه ایمنی به طور اتوماتیک به گوشه ها خیره میشود.بنابراین ، این نگاه اتوماتیک ، خود به عنوان یک کمک در گیم پلی بازی محسوب میشود."

 

تصادف واقعی تر
تمامی بازیهای شبیه ساز رانندگی ( به جز FM3 ) تخریب پذیری آن چنان خوبی را عرضه نمی داشتند و به شما اجازه نمیدادند که ماشین های گران قیمت و لایسنز شده را در پیست مسابقه نابود کنید ! اما Slighly Mad Studios در رابطه با تخریب پذیری ، چیزی فراتر از تصور شما را در بازی گنجانده است.سازندگان بازی در این رابطه میگویند "سال عرضه نسخه اول تخریب پذیری بازی ، یک تخریب پذیری ظاهری و محدود بود ، اما ما دست به کار شده ایم." "این نسخه از بازی با تخریب پذیری بسیار هیجان انگیز و نزدیک به واقعیت همراه خواهد بود.شما میتوانید تخریب پذیری را تجربه کنید ، لاستیک های اتومبیل خود را از جا بکنید ، میله های اتومبیل را نابود کنید و در نهایت ، ماشین خود را به طور کامل نابود کنید تا از روز مسابقه محروم شوید.اما تخریب پذیری بازی تنها به در آمدن لاستیک ها ختم نمیشود ، بلکه هر ضربه و خراش که از پیست مسابقه ( و یا ماشین های دیگر ) اثر گرفته بر روی بدنه اتومبیل شما به خوبی نمایان میشود.

 

اتومبیل واقعی تر
چه چیز یک اتومبیل خوب است اگر حس نکنید که مال شماست ؟ Shift 2 اتومبیل های خود را در قالب ۴ گروه عرضه میکند.همچنین ، سازنده قصد دارد تا با قرار دادن گزینه های کاستومایز اتومبیل ( طراحی دستی برخی قسمت های اتومبیل و به نوعی اسپرت کردن آن ) حالتی را بوجود بیاورد که تصور کنید مالک واقعی اتومبیل خود در بازی هستید.همانطور که گفته شد ، اتومبیل های بازی در قالب چهار دسته با نام های "Retro" (اتومبیل هایی که از مدل های بسیار قدیمی الگو گرفته اند ، اما با تکنولوژی روز مطابق شده اند ؛ مانند فورد موستانگ ساخت سال ۲۰۰۵ که از فورد موستانگ ساخت سال ۱۹۶۴ الگو گرفته است.) ، "Muscle" (اتومبیل های پر قدرت و با بدنه ی محکم) ، "Legend" و "Super car" قرار گرفته اند که تمامی این چهار دسته قابل دستکاری و کاستومایز خواهند بود.در سال ۲۰۰۹ ، بازیکنان NFS: Shift از کاستومایز اتومبیل ها بهره ای نبردند.با این حال بر اساس گفته سازنده بنظر میرسد هر چیز در Shift 2: Unleashed قابل کاستومایز و طراحی باشد.

 

منبع توضیحات: protectors

 

حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows XP (Service Pack 3) or Windows Vista (Service Pack 1) / Windows 7
CPU: Intel Core2 Duo 1.6 GHz or faster
RAM: 1 GB for XP; 1.5 GB for Vista/7
HDD: 6 GB free disk space
Graphics: 256 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9.0c

 

سیستم پیشنهادی:
OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz or AMD Phenom 8400 Triple-Core
RAM: 3 GB
HDD: 10 GB free disk space
Graphics: 512 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9.0c

 

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا ۳۰ روز دیگر ، یعنی مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

download دانلود بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed دانلود در پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare    Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare    Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare    Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare    Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rapidshare    Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link

 

- دانلود کرک نهایی RELOADED بازی به صورت جداگانه

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : Admin
  • تاریخ: پنج شنبه 11 فروردين 1390برچسب:,

  • msinadownload

    Admin

    msinadownload

    http://msinadownload.loxblog.ir

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

    دانلود بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

    Wellcome To My Web Email:msinadownload@gmail.com دانلود نرم افزار.كتاب.موبايل.عكس.آهنگ.مقالات و...

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود