سی دی راه انداز جادویی Hiren's BootCD v15.0 + Keyboard Patch Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود


سی دی راه انداز جادویی Hiren's BootCD v15.0 + Keyboard Patch

 

مطمئنا همه می دانند که سی دی بو تیبل چیست؟ با چه هدفی ساخته و در چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرد؟ حتما سی دی های ویندوز را دیده ایم که به صورت اتوران و بوتیبل اجرا می شوند؟ زمانی که سیستم ریست می شود این سی دی ها حکم راه انداز سیستم را دارند و سیستم رایانه ای تشخیص می دهد که  باید اطلاعات را از روی این لوح بارگذاری نماید. این لوح های راه اندازی یاهمان بوتیبل گاهی اهمیتی فوق العاده پیدا می کنند ، زمانی که برای سیستم مشکلی پیش آمده و ویندوز قابل راه اندازی و بارگذاری نیست. در این زمان است که این سی دی های بوتیبل اهمیت زیادی پیدا می کنند. قصد ما از مقدمه بالا معرفی ابزاری بود که گاهی واقعا می تواند حکم مرگ و زندگی داشته باشد. این ابزار که تنها یک سی دی بوتیبل ساده است. با این تفاوت که ابزارهایی که در این لوح قرار گرفته می تواند بسیار لازم و کارآمد باشد. این لوح فشرده که Hiren's BootCD نام دارد ابزارهای زیادی را در خود جای داده است و کمک می کند تا در محیط ساده سیستم عامل DOS که حتی نشانگر ماوس هم در آن فعال نیست کارهایی اعجاب آوری را انجام داد. نرم افزارهایی که در این سی دی وجود دارند شامل آنتی ویروس ها، ابزار بازگردانی اطلاعات، تعمیر هارد و ... هستند.



 طريقه فعالسازي: بعد از دانلود این ابزار از سایت آن را از حال فشرده خارج ساخته و اقدام به رایت آن برروی یک سی دی نمائید. برای رایت می توانید از Nero یا Ultra ISO استفاده نمائید.


در ضمن آن چه درون این سی دی راه انداز قرار دارد تنها در محیط DOS اجرا خواهد شد. اگر آشنایی کافی با این سیستم عامل  ونرم افزارهای درون این سی دی ندارید، از استفاده به صورت آزمایش و یا  تست کردن جدا خودداری نمائید.




 قيمت: رايگان


 دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم -  535 مگابايت |

لينک كمكي

 |

VIP اعضای ویژه

 پسورد فايل زيپ :

www.asandownload.com

 

بحث پيرامون اين مطلب در انجمن

 

سايت سازنده

 

لينک منبع

نظرات شما عزیزان:

دانلود بيست
ساعت17:40---18 آبان 1390
سلام دوست گرامي قالب را خودم برنامه نويسي كردم. براي شما اگه خاستي قالب فرا دانلود را براي لوكس بلاگ طراحي و سئو سازي ميكنم...بابت هزينه هم هرچي كرمت بود بپرداز اگه نخاستي هزينه هم ندي ابي نداره.. قالب نايت دانلود هم اگه خوشت اومد..بهم خبر بده
باتشكر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


msinadownload

Admin

msinadownload

http://msinadownload.loxblog.ir

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

سی دی راه انداز جادویی Hiren's BootCD v15.0 + Keyboard Patch

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

Wellcome To My Web Email:msinadownload@gmail.com دانلود نرم افزار.كتاب.موبايل.عكس.آهنگ.مقالات و...

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود