اعمال محدودیت در استفاده از کامپیوتر با WinLock Professional v5.25 Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود


اعمال محدودیت در استفاده از کامپیوتر با WinLock Professional v5.25

اگر کامپیوتر شما در معرض استفاده دیگران قرار دارد این یعنی اینکه تمامی اطلاعات شما در اختیار آنهاست! اگر به فکر این هستید که این مشکل را حل کنید و برای کاربران دیگر محدودیت های مختلفی اعمال کنید تا هرکسی نتواند به هرانچه در کامپیوترتان است دسترسی داشته باشد، گروه پرتوان آسان دانلود نرم افزاری را در این زمینه از شرکت Crystal Office Systems معرفی کرده است. WinLock Pro نرم افزار قدرتمندی است برای حفظ حریم کامپیوتر شما و میتواند دسترسی به منابع کامپیوتر را محدود سازد و یک راه حل مناسب برای محافظت از کامیپوترهایی می باشد که در دسترس عموم قرار دارد ، می باشد. با Winlock Pro کاربر میتواند اطمینان داشته باشد که فقط افراد مجاز می توانند به اطلاعات حساس روی کامپیوتر دسترسی داشته باشند. تنظیمات بسیار زیادی در این نرم افزار گنجانده شده است که تمامی این تنظیمات ماهیت محدود کردن برای کاربران عمومی دارد. تنظیم اینکه کاربران دیگر چه زمانی بتوانند از کامپیوتر شما استفاده کنند میتواند خیلی مهم باشد. به این ترتیب کاربر اصلی توانایی این را دارد که زمان استفاده دیگران از سیستم خودش را محدود سازد و وقتی محدودیت استفاده به پایان رسید، کامپیوتر خاموش شود. این نرم افزار System Try ( نرم افزارهای فعال در کنار ساعت ویندوز ) فعالیت می کند و برای دسترسی به تنظیمات اصلی نرم افزار پسورد لازم است.با استفاده از نرم افزار میتوانید در استارت آپ پیغام های متنی و صوتی برای کاربر قرار دهید و به او محدودیت ها را توضیح دهید و یا هر پیغامی که میخواهید را به او اطلاع دهید.از دیگر قابلیت های نرم افزار امکان قفل کردن صفحه دسکتاپ می باشد و به این ترتیب کاربر به هیچ قسمتی دسترسی ندارد. قفل نمودن فایل ها و پوشه ها نیز مسلما از نیازهای اصلی برای حافظت از اطلاعات مهم است که با نرم افزار Winlock که آسان دانلود آن را معرفی کرده است قابل انجام می باشد. فيلتر نمودن محتوای اینترنت، غیرفعال کردن کلیدهای میانبر، غیرفعال کردن منو و دکمه استارت نیز از قابلیت های دیگر این نرم افزار قدرتمند می باشد. در مورد محدودیت در محتوای سایت های اینترنتی میتوان بیشتر توضیح داد که این محدودیت میتوان شامل آدرس سایت باشد و همچنین نرم افزار میتواند با چک کردن محتوای هر سایت اگر کلمه غیرمجازی که شما تعیین کرده اید در آن سایت باشد را بلوک کند و به این ترتیب آن سایت باز نخواهد شد.
شاید با خواندن توضیحات بالا این مسئله در ذهن شما پیش آمده باشد که اگر بخواهیم برای هر کاربر محدودیت مختلفی اعمال کنیم، بازهم این نرم افزار امکان چنین کاری را دارد؟ در پاسخ باید گفت بله WinLock Pro این امکان را میدهد که برای هرکاربر کامپیوتر بتوانید محدودیت های مختلفی را اعمال کنید به این ترتیب شما میتوانید به کاربران مختلف قابلیت های خاصی را بدهید و این یعنی مدیریت کامل روی دسترسی کاربران یک کامپیوتر عمومی که آسان دانلود با معرفی WinLock Pro این امکان را برایتان فراهم کرده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinLock
WinLock v5.25:
- مخفی نمودن منو استارت
- توانایی قفل کردن محیط دسکتاپ
- ایجاد محدودیت زمانی برای کار با رایانه
- قفل کردن فایل ها و فولدرها
- غیرممکن بودن تغییر تنظیمات بدون پسورد در حالتی
- فيلتر نمودن آدرس های اینترنت و کلمات کلیدی (مثلا کلمه:یاهو)
- غیرفعال کردن کلید های میانبر
- غیرفعال نمودن کنترل پنل Control Panel
- بلوک نمودن دستورات مختلف
- خاموش شدن کامپیوتر بعد از پایان محدودیت زمانی
- امکان اعمال محدودیت های متفاوت برای کاربران مختلف
- قفل کردن اطلاعات با تکنلوژی Blowfish crypto-algorithm
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و...



 طريقه فعالسازي : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- قبل از  نصب نرم افزار اتصال اينترنت خود را قطع كنيد و سپس اقدام به نصب نرم افزار نماييد.
- در مرحله آخر مي بايستي تيك مربوط به اجراي برنامه را برداشته تا برنامه اجرا نگردد.
- در صورتي كه برنامه به صورت خودكار اجرا شد. از محيط نرم افزار خارج شويد، لازم به ذكر است در برخي از برنامه ها نرم افزار مورد نظر به صورت كامل بسته نشده و آيكون آن در نوار وظيفه شما نمايان مي شود و شما مي بايستي با کليک راست كردن بر روي آيکون برنامه و انتخاب گزينه ي Exit يا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نماييد.
- نرم افزار را اجرا کنید و سپس وارد منوی Help شده و سپس About Winlock را انتخاب کنید
- در پنجره About Winlock روی دکمه Register کلیک کنید و اطلاعات داخل فایل Serial.txt که داخل پوشه نرم افزار می باشد را وارد کنید
- سپس Ok را بزنید
- نرم افزار را از بخش System Try ویندوز Shut Down کنید و مجددا نرم افزار را اجرا نمایید


 قيمت: 31.95 دلار آمريکا
 دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم -  4.03 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 بحث پيرامون اين مطلب در انجمن
 تصويري از محيط کرک شده ي برنامه
 تصويري از محيط برنامه
 سايت سازنده
 لينک منبع


نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت0:38---19 ارديبهشت 1391
سلام-ببخشید من برنامه رو نصب کردم موقع نصب ویندوز جدید یادم رفت قفل رو بردارم و الان که برنامه رو نصب کردم قادر به باز کردنش نیستم رمزم درسته ولی پیغام میده cant proses the folder(fails on folder rename)چیکار کنم کلی اطلاعات دارم.در ضمن ویندوز قبلم 7 بوده والان اکس پی -

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


msinadownload

Admin

msinadownload

http://msinadownload.loxblog.ir

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

اعمال محدودیت در استفاده از کامپیوتر با WinLock Professional v5.25

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

Wellcome To My Web Email:msinadownload@gmail.com دانلود نرم افزار.كتاب.موبايل.عكس.آهنگ.مقالات و...

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود