Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود


دانلود ۵۰۰ بازی جذاب و مهیج فلش Flash Game

  • دسته بندی:<-CategoryName->

این بار سایت بزرگ روشا دانلود برای کاربران عزیز ۵۰۰ بازی جذاب و مهیج فلش را در سایت قرار داده است. ۵۰۰  بازی جذاب و مهیج فلش Flash Game شما می توانید به راحتی در کامپیوترتان اجرا و بازی کنید با استفاده از نرم افزار Flash Player . روشا دانلود فراتر از مرزها این مجموعه بازی فلش را برای سن ۸+ توصیه میکند.

Flash Game

دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: سه شنبه 4 فروردين 1394برچسب:دانلود ۵۰۰ بازی جذاب و مهیج فلش Flash Game,
  • بازی مهیج Angry Birds Seasons Piglantis برای PC

    • دسته بندی:<-CategoryName->

    روشا دانلود عیدی برای شما داره! عیدی بله! عیدی این بازی مهیج را برای شما عزیزان قرار داده است. همان طور که بسیاری از شما عزیزان آشنایی دارید سری Season یا همان فصل ها محبوب ترین سری بعد از Space ( فضا ) شده که بر همین اساس شرکت Rovio قصد ادامه کار در این نسخه را دارد که نسخه ۲.۴.۰ آن را با نام Piglantis عرضه کرده است. در این نسخه پرندگان خشمگین به sواحل بسیار زیبای Piglantis سفر میکنند که در آن محیط بازی Angry Birds Seasons Piglantis بسیار تغییر یافته و شما می بایست با استفاده از دقت و سرعت عمل خوک های موجود در خشکی و زیر دریا را نابود کنید تا به تخم پرندگان آسیبی نرسد. این بازی قابل اجرا بر روی تمامی PC بوده و می تواند سرگرم بسیار خوبی برای اوقا فراغتتان باشد.نسخه جدید بازی انگری بردز فصول برای کامپیوتر آماده دانلود می باشد که دوست داران بازی Angry Birds Seasons میتوانند آن را بروی PC های خانگی خود نصب کرده و به راحتی بازی نمایند. این بازی برای تمام نسخه های ویندوز است و با تمام مانیتور ها حتی HD هم با کیفیت عالی نمایش میدهد. هم اکنون می توانید این بازی را از سایت روشا دانلود دریافت نمایید.

    Angry-Birds-Seasons-Winter-Wonderham

    دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: چهار شنبه 27 اسفند 1393برچسب:بازی مهیج Angry Birds Seasons Piglantis برای PC,
  • بازی پرندگان خشمگین در فضا Angry Birds Space v1.2.0

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     

    بالاخره پس از مدتها انتظار نسخه جدید بازی پرطرفدار پرندگان خشمگین عرضه شد. این نسخه که به گفته شرکت سازنده Rovio انقلابی ترین تغییر در این بازی از زمان عرضه نسخه اولیه آن است دارای محیط بازی متفاوت و پرنده های جدید در فضا است که به معرفی آن می پردازیم نسخه جدید این بازی تماماً در فضای خارج از زمین رخ می دهد که شامل سیارات با جاذبه متفاوت و همچنین محیط های بی جاذبه است و ۶۰ مرحله را شامل می شود. در این بازی از میان ۸ پرنده قبلی ۵ پرنده به اضافه پرنده جدید یخی حضور دارند. پرنده کوچک قرمز بی تغییر مانده و تنها کمی قیافه فضایی به خود گرفته است، پرنده زرد رنگ ماسک لیزری زده و بنفش رنگ شده است و پرنده قرمز غول آسا به رنگ سبز درآمده است. پرنده های بمبی و آبی سه تایی هم با تغییر چهره جزئی حضور دارند اما خبری از پرنده های نارنجی بادکنکی، سفید تخم انداز و سبز بومرنگی نیست چرا که در نبود هوا و جاذبه استفاده ای نخواهند داشت. پرنده یخی جدید هم به نظر می رسد خوکها و سازه ها را منجمد می کند تا هدف گیری آنها در نوبت های بعد با پرنده های دیگر راحت تر باشد.

    دانلود + ادامه مطلب

    دانلود بازی Max Payne 3 برای PC

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     

    Max Payne 3 بازی مکس پین پس از ۱۲ سال دوری بازگشته است و روایتگری داستانی نو و جذاب می باشد . داستان درباره کارآگاهی بازنشته‌است که در دنیایی آشفته و مملو از فساد و خشونت شدید زندگی می‌کند. زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان مکس پین ۲ در سائوپائولو برزیل اتفاق می‌افتد. در این بازی توسط یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کار میدهد و به عنوان یک محافظ برای یک برزیلی کار می کنید … و از آن پس اتفاقات جالبی برایتان در بازی پیش می آید در این بازی مکس روی به مسکن و مشروب خوری آورده و طی اتفاقاتی که برایش بوجود می آید باعث میشود موهای سرش را از ته بزند. درست است که Max Payne یک شوتر سوم شخصص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده...

    دانلود + ادامه مطلب

    دانلود بازی Alan Wake’s American Nightmare برای PC

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     

    Alan Wake's American Nightmare یک بازی سوم شخص شوتر و همچنین ماجراجویانه می باشد که شخصیت اصلی آن Alan است . استودیو فنلاندی Remedy سازنده یکی از بهترین و تاثیرگذارترین شوترهای سوم شخص تاریخ یعنی مکس پین، دو سال پیش، بالاخره راه خود را به این نسل از کنسول ها باز کرد. Alan Wake با وجود برخی مشکلات و کمبودهایی که داشت بازی بسیار خوب و متفاوتی بود که در این بازار پر از شوترها و عنوان های توخالی و اکشن صرف، به مدد داستان سرایی عالی و ادغام آن در بطن بازی توانست تجربه ای فراموش نشدنی برای بسیاری خلق کند. از جنگل های تاریک و سرد Bright Falls تا بیابان های وسیع و گرم آریزونا، تفاوت بسیاری وجود دارد، اما نه برای Alan Wake! زیرا که تمام اینها زاییده ذهن خود اوست. نویسنده معروف ما این بار بازگشته تا در کابوسی دیگر به دنبال روشنایی و امید بگردد.

    دانلود + ادامه مطلب

    دانلود بازی Angry Birds Space v1.0.0 برای PC

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     

    برای اولین بار در میان سایت های دانلود فارسی زبان روشا دانلود تقدیم می کند!بالاخره پس از مدتها انتظار نسخه جدید بازی پرطرفدار پرندگن خشمگین عرضه شد. این نسخه که به گفته شرکت سازنده Rovio انقلابی ترین تغییر در این بازی از زمان عرضه نسخه اولیه آن است دارای محیط بازی متفاوت و پرنده های جدید در فضا است که به معرفی آن می پردازیم:نسخه جدید این بازی تماماً در فضای خارج از زمین رخ می دهد که شامل سیارات با جاذبه متفاوت و همچنین محیط های بی جاذبه است و ۶۰ مرحله را شامل می شود. در این بازی از میان ۸ پرنده قبلی ۵ پرنده به اضافه پرنده جدید یخی حضور دارند. پرنده کوچک قرمز بی تغییر مانده و تنها کمی قیافه فضایی به خود گرفته است، پرنده زرد رنگ ماسک لیزری زده و بنفش رنگ شده است و پرنده قرمز غول آسا به رنگ سبز درآمده است. پرنده های بمبی و آبی سه تایی هم با تغییر چهره جزئی حضور دارند اما خبری از پرنده های نارنجی بادکنکی، سفید تخم انداز و سبز بومرنگی نیست چرا که در نبود هوا و جاذبه استفاده ای نخواهند داشت. پرنده یخی جدید هم به نظر می رسد خوکها و سازه ها را منجمد می کند تا هدف گیری آنها در نوبت های بعد با پرنده های دیگر راحت تر باشد.

    دانلود + ادامه مطلب

    دانلود بازی ترسناک The Darkness II Limited Edition

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     


    پلتفورم : PC
    نام بازی: The Darkness 2
    ژانر:Horror, FPS
    تاریخ انتشار جهانی : 2012,February,07,
    تاریخ انتشار در آمریکا : 2012,February,07
    تاریخ انتشار در اروپا : 2012,February,07
    نوع  فایل : دی وی دی کامل
    زبان: Russian, English
    فرمت ایمیج: ISO
    ناشر: 2K Games
    مد بازی :
    نوع بازی : DEMO
    حمایت توسط : Digital Extremes
    درجه بندی سنی : +18
    قابلیت آنلاین:دارد

    دانلود + ادامه مطلب

    دانلود بازی King Arthur II – The Role-playing Wargame برای PC

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     

     

    King Arthur II The Roleplaying Wargame یک بازی سراسر هیجانی و استراتژیک می باشد که زندگی حماسی پادشاه قدرتمند انگلستان یعنی شاه آرتور را به تصویر می کشد. این بازی زیبا که نسخه جدید آن به تازگی عرضه شده است توانسته گرافیک خود را بصورت کاملا چشم گیر افزایش دهد و بیشتر به واقعیت نزدیک شود. این بازی هیجانی شما را به زمان فرمانروایی شاه آرتور می برد و شما باید با تمامی قوا و نیروهایی که در اختیار دارید با دشمننان به مقابله بپردازید و سرزمین های زیادی را فتح کنید و قلمرو حکومتی خود را گسترش دهید. در واقع این بازی تلفیقی از دو ژانر شهر سازی و ایجاد یک تمدن قدرتمند دانست. در این نسخه شاه آرتور تصمیم دارد زمین های از دست رفته دیگری را به قلمرو اضافه کند و ار آنطرف دشمننان بیشتر و خطرناک تری در کمین امپراطوری و نابودی شما هستند. پس این بار با یک ارتش بزرگتر و یک جنگ گسترده تر روبرو خواهید بود. پس باید تمام نیرو و قوای خود را سازماندهی کرده و با یک استراتژی جدید به نبرد و مقابله به دشمن بپردازید و در عین حال نیم نگاهی به شهر سازی و ساخت تمدن جدید داشته باشید. البته در این بازی نباید با هر پیروزی سر مست شوید زیرا دشمن نیز می تواند با سازماندهی نیروهای خود ارتش شما را نابود کند و در نهایت منجر به نابودی امپراطوری و شکست شما در جنگ شود.

    دانلود + ادامه مطلب

    دانلود بازی Angry Birds Seasons v2.2.0 برای PC

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     

    به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید ! این بار در سری بازی هایی با نام Angry Birds Seasons ! این ورژن از بازی پرندگان خشمگین فصلی ، شامل مراحل جذابی برای هالووین ، کریسمس ، ولنتاین ، روز St.Patrick ، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این مراحل جذاب و هیجان انگیز شما را برای کشتن خوک های نفرت انگیز بیشتر انگیزه می دهد. آخرین و جدیدترین مرحله های این بازی را در ورژن ۲٫۲٫۰ این بازی تجربه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

    دانلود + ادامه مطلب

    نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین Angry Birds v2.0.2 برای PC

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     

    Angry Birds v2.0.2 – نسخه ای جدید از بازی های پرندگان خشمگین منتشر شد ! این نسخه درکل دارای ۱۹۵ مرحله ی زیبا می باشد که به راحتی می تواند شما را ساعت ها مشغول نماید . خوک ها تخم این پرندگان را دزدیده اند و این پرندگان که از این کار خوک ها عصبانی شده اند ، به دنبال گرفتن انتقام و پس گرفتن تخم های خود هستند که هریک دارای ویژگی های خاصی می باشند . هرچه به مراحل بالاتر نزدیک تر شوید ، برای از بین بردن خوک ها می بایست دقت بیشتری به خرج بدهید تا با کمترین شکلیک ، بهترین نتیجه را بگیرید و امتیاز کامل را کسب نمایید . سایت دانلود ها جدیدترین نسخه این بازی اعتیادآور را برای PC آماده ی دریافت کرده است که امیدواریم از بازی نهایت لذت را ببرید ...

    دانلود + ادامه مطلب

    صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد


    msinadownload

    Admin

    msinadownload

    http://msinadownload.loxblog.ir

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

    دانلود ۵۰۰ بازی جذاب و مهیج فلش Flash Game

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

    Wellcome To My Web Email:msinadownload@gmail.com دانلود نرم افزار.كتاب.موبايل.عكس.آهنگ.مقالات و...

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود