Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود


دانلود بازی Alan Wake’s American Nightmare برای PC

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

Alan Wake's American Nightmare یک بازی سوم شخص شوتر و همچنین ماجراجویانه می باشد که شخصیت اصلی آن Alan است . استودیو فنلاندی Remedy سازنده یکی از بهترین و تاثیرگذارترین شوترهای سوم شخص تاریخ یعنی مکس پین، دو سال پیش، بالاخره راه خود را به این نسل از کنسول ها باز کرد. Alan Wake با وجود برخی مشکلات و کمبودهایی که داشت بازی بسیار خوب و متفاوتی بود که در این بازار پر از شوترها و عنوان های توخالی و اکشن صرف، به مدد داستان سرایی عالی و ادغام آن در بطن بازی توانست تجربه ای فراموش نشدنی برای بسیاری خلق کند. از جنگل های تاریک و سرد Bright Falls تا بیابان های وسیع و گرم آریزونا، تفاوت بسیاری وجود دارد، اما نه برای Alan Wake! زیرا که تمام اینها زاییده ذهن خود اوست. نویسنده معروف ما این بار بازگشته تا در کابوسی دیگر به دنبال روشنایی و امید بگردد.

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Gas Guzzlers: Combat Carnage برای PC

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

بازی Gas Guzzlers: Combat Carnage یک بازی اکشن و ریسینگ می باشد که تنها برای پلتفرم PC عرضه شده است . شما می بایست مسابقات را با یک ماشین سطح پایین شروع کنید و به تدریج با برنده شدن در مسابقات ، پول به دست بیاورید تا ماشین خود را ارتقا بدهید . این قابلیت را خواهید داشت تا قطعات ماشین (نظیر رنگ، رینگ، برچسب ها، و غیره) را شخصی سازی کنید . برای نابود سازی رقیبان خود ۴ اسحله و ۱۵ نوع مهات خواهید داشت که قابلیت ارتقا را دارا هستند . به طور کل بازی دارای ۱۵۰ مایل جاده است که در انواع مسیرها طراحی شده اند . در ادامه می توانید نسخه معتبر SKIDROW این بازی را از سایت دریافت نمایید .

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Angry Birds Space v1.0.0 برای PC

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

برای اولین بار در میان سایت های دانلود فارسی زبان روشا دانلود تقدیم می کند!بالاخره پس از مدتها انتظار نسخه جدید بازی پرطرفدار پرندگن خشمگین عرضه شد. این نسخه که به گفته شرکت سازنده Rovio انقلابی ترین تغییر در این بازی از زمان عرضه نسخه اولیه آن است دارای محیط بازی متفاوت و پرنده های جدید در فضا است که به معرفی آن می پردازیم:نسخه جدید این بازی تماماً در فضای خارج از زمین رخ می دهد که شامل سیارات با جاذبه متفاوت و همچنین محیط های بی جاذبه است و ۶۰ مرحله را شامل می شود. در این بازی از میان ۸ پرنده قبلی ۵ پرنده به اضافه پرنده جدید یخی حضور دارند. پرنده کوچک قرمز بی تغییر مانده و تنها کمی قیافه فضایی به خود گرفته است، پرنده زرد رنگ ماسک لیزری زده و بنفش رنگ شده است و پرنده قرمز غول آسا به رنگ سبز درآمده است. پرنده های بمبی و آبی سه تایی هم با تغییر چهره جزئی حضور دارند اما خبری از پرنده های نارنجی بادکنکی، سفید تخم انداز و سبز بومرنگی نیست چرا که در نبود هوا و جاذبه استفاده ای نخواهند داشت. پرنده یخی جدید هم به نظر می رسد خوکها و سازه ها را منجمد می کند تا هدف گیری آنها در نوبت های بعد با پرنده های دیگر راحت تر باشد.

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Dirt 3 Complete Edition برای PC

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

نسخه جدیدی از بازی DiRT 3 امروز برای PC عرضه شد. در این نسخه که با نام نسخه Complete Edition عرضه شده است ، ۱۲ جاده جدید ، ۲ محیط بازی جدید و ۱۳ ماشین جدید به بازی اضافه شده است. هر چیزی که از آن ها خواسته اید، گوش داده اند! DiRT بازی رالی Codemasters تا به حال در دو نسخه خود خیلی خوب عمل کرده است. این بازی مخاطبان بیشتری جذب کرده، ولی بعضی از طرفداران قدیم زیاد از نسخه دوم راضی نبودند و مسابقات سنتی رالی را می خواستند. برای DiRT 3 این بار Codemasters به تمام صحبت های طرفداران قدیمی بازی گوش کرده تا جوابی برای آن ها پیدا کند. تهیه کننده بازی آقای مت هورسمن (Matt Horsman) می گوید: “این بزرگترین بازی مسابقه ای (Racing) است که تا به حال در این استودیو ساخته شده است”. DiRT 3 خیلی وسیع است و لیست ماشین های آن بسیار زیاد است و از Mini Cooper S که توسط پت موس (Pat Moss) و پدی هاپکرک (Paddy Hopkirk) در دهه ۶۰ ساخته شده، وجود دارد تا Peugeot 207 S2000 که کریس میکه (Kris Meeke) آن را طراحی کرده است. تفاوت های زیادی بین دو نسخه قبل وجود خواهد داشت و لیست ماشین های DiRT 3 واقعا خواندنی است. ماشین های دهه ۷۰ مثل Lancia Stratos و اتوموبیل های معروف کلاس B میانه دهه ۸۰ مثل Quattro S1, RS2000 و Peugeot 205 در این میان هستند. اما در مورد دهه ۹۰ ما با ماشین هایی مثل Celica روبرو هستیم که کارلوس سانیز (Carlos Sainz) واقعا در طراحی این ماشین جادو کرد.

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Worms Reloaded v1.0.0.474 برای PC

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

کمتر کسی است که با سری بازی های Worms آشنا نباشد.از اولین سری آن که کاملا دو بعدی بود تا آخرین نسخه آن که کاملا موتور سه بعدی آن را پشتیبانی می کرد. این بازی فوق العاده زیبا و به یاد ماندنی و پر طرفدار در ۲۶ آگوست ۲۰۱۰ میلادی توسط کمپانی Team17 Software Ltd ساخته و منتشر شد . امروز ، آپدیت جدیدی برای این بازی عرضه شده است که نسخه بازی به ورژن ۱٫۰٫۰٫۴۷۴ آپدیت شده است. Worms Reloaded یک بازی فوق العاده زیبا میباشد که به طور همزمان میتوانید با ۴ گروه مخالف به جنگ بپردازید. این عمل هم بصورت آفلاین و هم به صورت آنلاین پیش بینی شده است. اسلحه های موجود در این بازی نقطه عطفی برای مبارزات شما میباشد .نقشه های جدید در این بازی و محیط فوق العاده آن از جمله ویژگی های بارز و قابل توجه آن میباشد .این محیط ها قابل ویرایش میباشند.صدا گذاری قوی بازی راهی برای انتقاد ما باقی نمی گذارد.

دانلود + ادامه مطلب

دانلود رایگان بازی Race Driver GRID

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

نام بازی: Race Driver GRID
پلتفورم : pc
ژانر: Arcade / Racing (Cars) / Simulator / 3D
تاریخ انتشار جهانی : 2008
تاریخ انتشار در آمریکا : 2008
تاریخ انتشار در اروپا : 2008
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Codemasters
مد بازی :
حمایت توسط : Codemasters Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
همیشه در همه جا ادعاهای بی خود و دانستن خود در صدر یک چیزی دلیل بر برتری نیست و این مسئله را بارها و بارها به چشم دیده ایم ، وقتی شرکت بازیسازی فقط قصد این را دارد که با نام بازی خود، بازی را به فروش برساند ، ان موقع است که شما به عنوان یک گیمر باهوش هرگز به اسم بازی نگاه نمیکنید که چه چیزی باشد، NFS باشد یا اینکه یک نام دیگر!! بازیی بهتر است که با فکر ساخته شود و با اینکه تبلیغی در کنارش نباشد بتواند همه را راضی کند، و ممکن است بازی امروز نیز، یکی از آن بازیهایی باشد که شما را راضی نگه دارد...بازی زیبای Race Driver GRID در سال 2008 میلادی توسط کمپانی Codemasters منتشر و توسط Codemasters Studios ساخته و حمایت شد . سرعت، سرعت و باز هم سرعت فقط مواظب باشید سر پیچ ها تصادفی نکنید زیرا مانند بازی Burn out ماشینتان بی ریخت خواهد شد!!این بازی یک پروژه جدید و ادامه بازی DIRT است و میخواهد قدرت واقعی شرکتCodemaster را در ساخت ریسینگهای با نوآوری را نشان دهد....که این بار با نام جدید یعنی Grid توانسته یک بازی عالی را در سبک ریسینگ به وجود بیاورد...نتیجه کار این گروه واقعا خوب به نظر میرسد و وقتی شما صدای تکاف زیبای ماشین خود را میشنوید خود را در درون پیست مسابقه ای میبینید که جذابیتهای خاص خود را همراه خواهد داشت... و با صدای بلند فریاد میکشید این یک مسابقه واقعی است!!! در بازیهای ریسینگ اهمیت ویژه و اساسی را گیم پلی بازی مشخص میکند... در این بازی با ماشینهایی واقعا عالی و واقعا واقعی رو به رو هستید که از لحاظ مختلف میتوان آنها را بررسی کرد که میخواهیم به جزوء جزوء آنها بپردازیم...اول به این میرسیم که ماشین ها دارای فیزیک کاملا عالی هستند و هر کدام(جدا میتوانید به راحتی متوجه بشوید) دارای وزن به بخصوصی نیز هستند ... ماشین ها واقعا زیبا روی جاده ها حرکت میکنند و شما در رو به روی خود یک ماشین واقعی را شاهد خواهید بود...این بازی کاملا  simulator (شبیه سا‍زی شده) ماشین ها و کنترل ماشین ها را درست کرده است ولی بازی هم سرگرم کننده و هم واقعا یک شبیه ساز واقعی اتومبیل است و این یک کار ویژه، بازی را نشان میدهد ... این بدین معنی است که شما میتوانید به زیبایی کنترل ماشینها را به صورت خیلی طبیعی(سخت) در دست بگیرید ولی امکاناتی که گیم پلی به شما میدهد این سختی را به سمت شیرینی میبرد...شاید شمایی که این نقد را میخوانید میگوید این که خیلی سخت است رانندگی واقعی با گیم پد، با کیبورد!!!خوب معلوم است هر چیزی که تناسب مناسبی نداشته باشد آدم را دل زده میکند و سازندگان بازی هم به زیبایی این را متوجه شدند و در کنار یک حالت شبیه سازی واقعی یک حالت جذاب را تجربه خواهید کرد که در کمتر بازیه دیگری شاهد آن خواهید بود... هر چند بازی سختر و واقعی تر از بازیهای هم سبک نشان داده است و واقعا یک ماشین سواری واقعی به نظر میرسد طوری که با کوچکترین حرکت شما ماشین عکس العمل نشان میدهد و به نظر یک شبیه سازی عالی میرسد که البته در اوایل کمی زجرآور است ولی کم کم بهتر میشود چون جذابیتهایی در گیم پلی هست که در دیگر بازیها نبوده است.

دانلود رایگان بازی زیبای Race Driver GRID به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی ترسناک The Darkness II Limited Edition

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 


پلتفورم : PC
نام بازی: The Darkness 2
ژانر:Horror, FPS
تاریخ انتشار جهانی : 2012,February,07,
تاریخ انتشار در آمریکا : 2012,February,07
تاریخ انتشار در اروپا : 2012,February,07
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: 2K Games
مد بازی :
نوع بازی : DEMO
حمایت توسط : Digital Extremes
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

دانلود + ادامه مطلب

دانلود رایگان بازی Victoria II: A House Divided

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 


نام بازی: Victoria II: A House Divided
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy
تاریخ انتشار جهانی :2012
تاریخ انتشار در آمریکا :2012
تاریخ انتشار در اروپا :2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Paradox Interactive
مد بازی : Multi Player - Single Player
حمایت توسط : Paradox Interactive
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی جمجمه سیزدهم 13 th Skull

  • دسته بندی:<-CategoryName->

دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,بازی فکری,دانلود بازی پازل و معمایی,
  • دانلود رایگان بازی SOL: Exodus

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     

    نام بازی: SOL: Exodus
    پلتفورم : pc
    ژانر:Simulator
    تاریخ انتشار جهانی : January 25, 2012
    تاریخ انتشار در آمریکا : January 25, 2012
    تاریخ انتشار در اروپا : January 25, 2012
    نوع  فایل : دی وی دی کامل
    زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
    فرمت ایمیج: ISO
    ناشر: Seamless Entertainment
    مد بازی : Single Player , Multi Player
    حمایت توسط : Seamless Entertainment
    درجه بندی سنی : +18
    قابلیت آنلاین:دارد

    در بازی SOL: Exodus ، گیمر در نقش یک خلبان ماهر و خبره در نبرد های حماسی و تخیلی ، برای نجات بشریت فرض شده است . فراموش نکنید شما در نقش یک خلبان جنگی پیشرفته هستید . لقب شما در این بازی فرمانده است. بله شما در نقش یک فرمانده ی جندگنده های چند منظوره در منظومه ی شمسی هستید . توجه داشته باشید در این بازی جندگنده های تاکتیکی به وفور دیده میشود .خوشحال باشید چون خلبان تمامی آنها خود شما هستید و نه کس دیگر ! به همراه نیرو های کمکی و wing men ها استراتژی خود را معین کنید . آنها باید در اطراف سیاره ی زحل به دفاع از خود بپردازند .تعامل کشتی های فوق پیشرفته در اطراف سیاره ی نپتون خود نمایی میکنند. خنثی کردن تله های دشمنان ، مقابله با سلاح های پیشرفته و تعاملی آنها از وظایف مقرر شماست . جو شدید سیاره ی مشتری و خیلی های دیگر شما را به شگفت وا میدارد. بازی SOL: Exodus 2012 به همراه آخرین آپدیت ، با کرک اسکیدرو هم اکنون از وبسایت میهن دانلود آمده دریافت است .این بازی در سال 2012 میلادی منتشر شد . ناشر و سازنده ی این بازی زیبا کمپانی بازی ساز Seamless Entertainment است . بازی دارای ژانر پر طرفدار شبیه ساز فضایی ، یا بهتر بگوییم ، دارای ژانر بسیار پر طرفدار شبیه ساز جنگ های فضایی است .وارد حوزه ی موسیقی متن این بازی میشویم . شاید جالب باشد بدانید که یکی از مهمترین قسمت های بازی SOL: Exodus بخش موسیقی متن آن است . ترکیبی از بهترین نت ها ، چینش بهترین سبک های و متناسب ترین آن ها تمامی آن چیزی است که به عنوان موسیقی در این بازی دیده شده و بهتر یگوییم به کاربرده شده است . بازی SOL: Exodus تعیین شده در منظومه ی شمسی است .و تمام ویژگی های آن بر دو اساس خلاصه میشود : جنگ با کشتی های غول پیکر و dog fighting ! بازی توسط طراحان خبره و فوق العاده حرفه ای و در یک کلام کار بلد ! طراحی  و اجرا شده است . به جرات میتوانم بگویم بازی SOL: Exodus در رقابت با بازی Wing Commander جلو خواهد زد . شاید به دور از واقعیت نباشد که بگوییم این بازی جتی قابلیت رقابت با بازی Star Wars را نیز دارد و حتی در برخی موارد یکه تاز ویژگی هایی است که گیمر سال 2012 میلادی می پسندد .
     دانلود رایگان بازی SOL: Exodus به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....

    دانلود + ادامه مطلب

    msinadownload

    Admin

    msinadownload

    http://msinadownload.loxblog.ir

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

    دانلود بازی Alan Wake’s American Nightmare برای PC

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

    Wellcome To My Web Email:msinadownload@gmail.com دانلود نرم افزار.كتاب.موبايل.عكس.آهنگ.مقالات و...

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود