Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود


دانلود رایگان بازی Victoria II: A House Divided

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 


نام بازی: Victoria II: A House Divided
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy
تاریخ انتشار جهانی :2012
تاریخ انتشار در آمریکا :2012
تاریخ انتشار در اروپا :2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Paradox Interactive
مد بازی : Multi Player - Single Player
حمایت توسط : Paradox Interactive
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

دانلود + ادامه مطلب

دانلود آپدیت شماره ۲ بازی Rage Update 2

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

بازی Rage یکی از بازی های موفق در اواخر سال ۲۰۱۱ بود که آپدیت دوم این بازی از سوی شرکت سازنده ی آن منتشر شده است و بیشتر قابلیت های این آپدیت افزایش کیفیت تکسچرها و در کل کیفیت محیط بازی می باشد . این آپدیت توسط گروه SKIDROW کرک شده است . در این آپدیت شاهد اضافه شدن یک معیار جدید برای افزایش سرعت لود بافت ها هستیم که تنظیم خودکار تنظیمات گرافیکی ، رفع خطاهای گرافیکی در هنگام تغییر تنظیمات و … از سایر موارد اضافه شده می باشند . توضیح کامل در مورد این پچ در فایل فشرده قرار دارد .

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی جمجمه سیزدهم 13 th Skull

  • دسته بندی:<-CategoryName->

دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,بازی فکری,دانلود بازی پازل و معمایی,
  • دانلود پچ جدید بازی Pes 2012 با نام PESEDIT 2012 Patch 2.8

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     

    گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۲٫۸ می باشد را برای بازی PES 2012 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

    دانلود + ادامه مطلب

    دانلود رایگان بازی SOL: Exodus

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     

    نام بازی: SOL: Exodus
    پلتفورم : pc
    ژانر:Simulator
    تاریخ انتشار جهانی : January 25, 2012
    تاریخ انتشار در آمریکا : January 25, 2012
    تاریخ انتشار در اروپا : January 25, 2012
    نوع  فایل : دی وی دی کامل
    زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
    فرمت ایمیج: ISO
    ناشر: Seamless Entertainment
    مد بازی : Single Player , Multi Player
    حمایت توسط : Seamless Entertainment
    درجه بندی سنی : +18
    قابلیت آنلاین:دارد

    در بازی SOL: Exodus ، گیمر در نقش یک خلبان ماهر و خبره در نبرد های حماسی و تخیلی ، برای نجات بشریت فرض شده است . فراموش نکنید شما در نقش یک خلبان جنگی پیشرفته هستید . لقب شما در این بازی فرمانده است. بله شما در نقش یک فرمانده ی جندگنده های چند منظوره در منظومه ی شمسی هستید . توجه داشته باشید در این بازی جندگنده های تاکتیکی به وفور دیده میشود .خوشحال باشید چون خلبان تمامی آنها خود شما هستید و نه کس دیگر ! به همراه نیرو های کمکی و wing men ها استراتژی خود را معین کنید . آنها باید در اطراف سیاره ی زحل به دفاع از خود بپردازند .تعامل کشتی های فوق پیشرفته در اطراف سیاره ی نپتون خود نمایی میکنند. خنثی کردن تله های دشمنان ، مقابله با سلاح های پیشرفته و تعاملی آنها از وظایف مقرر شماست . جو شدید سیاره ی مشتری و خیلی های دیگر شما را به شگفت وا میدارد. بازی SOL: Exodus 2012 به همراه آخرین آپدیت ، با کرک اسکیدرو هم اکنون از وبسایت میهن دانلود آمده دریافت است .این بازی در سال 2012 میلادی منتشر شد . ناشر و سازنده ی این بازی زیبا کمپانی بازی ساز Seamless Entertainment است . بازی دارای ژانر پر طرفدار شبیه ساز فضایی ، یا بهتر بگوییم ، دارای ژانر بسیار پر طرفدار شبیه ساز جنگ های فضایی است .وارد حوزه ی موسیقی متن این بازی میشویم . شاید جالب باشد بدانید که یکی از مهمترین قسمت های بازی SOL: Exodus بخش موسیقی متن آن است . ترکیبی از بهترین نت ها ، چینش بهترین سبک های و متناسب ترین آن ها تمامی آن چیزی است که به عنوان موسیقی در این بازی دیده شده و بهتر یگوییم به کاربرده شده است . بازی SOL: Exodus تعیین شده در منظومه ی شمسی است .و تمام ویژگی های آن بر دو اساس خلاصه میشود : جنگ با کشتی های غول پیکر و dog fighting ! بازی توسط طراحان خبره و فوق العاده حرفه ای و در یک کلام کار بلد ! طراحی  و اجرا شده است . به جرات میتوانم بگویم بازی SOL: Exodus در رقابت با بازی Wing Commander جلو خواهد زد . شاید به دور از واقعیت نباشد که بگوییم این بازی جتی قابلیت رقابت با بازی Star Wars را نیز دارد و حتی در برخی موارد یکه تاز ویژگی هایی است که گیمر سال 2012 میلادی می پسندد .
     دانلود رایگان بازی SOL: Exodus به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....

    دانلود + ادامه مطلب

    دانلود بازی NeverDead برای XBOX360

    • دسته بندی:<-CategoryName->

    بازی NeverDead یکی از بازی‌هایی است که شرکت Konami ناشر و سازنده معروف ژاپنی در سال ۲۰۱۱ معرفی کرد. از قدیم شرکت Konami در ساخت بازی‌های اکشن مهارت ویژه‌ای از خود نشان داده است. مجموعه Metal Gear Solid از بازی‌های مشهور این شرکت، در بین علاقه‌مندان بازی‌های اکشن و پنهان‌کاری، از محبوبیت خاصی برخوردار است. سابقه خوب این شرکت در ساخت بازی‌های جذاب، باعث شده است NeverDead نیز مورد توجه منتقدان بازی و بازی دوستان قرار گیرد. در نگاه اول NeverDead تنها شبیه به بازی‌های اکشن ژاپنی است! البته مسلما NeverDead یک بازی اکشن ژاپنی است که به طور غیرقابل انکاری یادآور بازی‌های شاخص این گروه است. Devil May Cry و Final Fantasy شاید با اغراق کمتر، بازی‌هایی هستند که NeverDead شباهت زیادی به آن‌ها دارد. NeverDead یک نمونه کامل از تخیلات خاص ژاپنی است که البته طرفداران بسیاری نیز دارد. Demonها یا شیاطین دشمنان اصلی این فانتزی‌های ژاپنی هستند و قهرمانان این داستان‌ها نیز، توانایی‌هایی فرا انسانی دارند. قهرمان NeverDead یک شکارچی است که با Demonها می‌جنگد. او ۵۰۰ سال پیش در نبرد با شاه Demonها، همسر خود را از دست داد و شکست خورد اما در عوض توانست به موجودی بدون مرگ یا به تعبیر بازی جاودان تبدیل شود. برای مرور توضیحات کامل  به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

    دانلود + ادامه مطلب

    دانلود بازی King Arthur II – The Role-playing Wargame برای PC

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     

     

    King Arthur II The Roleplaying Wargame یک بازی سراسر هیجانی و استراتژیک می باشد که زندگی حماسی پادشاه قدرتمند انگلستان یعنی شاه آرتور را به تصویر می کشد. این بازی زیبا که نسخه جدید آن به تازگی عرضه شده است توانسته گرافیک خود را بصورت کاملا چشم گیر افزایش دهد و بیشتر به واقعیت نزدیک شود. این بازی هیجانی شما را به زمان فرمانروایی شاه آرتور می برد و شما باید با تمامی قوا و نیروهایی که در اختیار دارید با دشمننان به مقابله بپردازید و سرزمین های زیادی را فتح کنید و قلمرو حکومتی خود را گسترش دهید. در واقع این بازی تلفیقی از دو ژانر شهر سازی و ایجاد یک تمدن قدرتمند دانست. در این نسخه شاه آرتور تصمیم دارد زمین های از دست رفته دیگری را به قلمرو اضافه کند و ار آنطرف دشمننان بیشتر و خطرناک تری در کمین امپراطوری و نابودی شما هستند. پس این بار با یک ارتش بزرگتر و یک جنگ گسترده تر روبرو خواهید بود. پس باید تمام نیرو و قوای خود را سازماندهی کرده و با یک استراتژی جدید به نبرد و مقابله به دشمن بپردازید و در عین حال نیم نگاهی به شهر سازی و ساخت تمدن جدید داشته باشید. البته در این بازی نباید با هر پیروزی سر مست شوید زیرا دشمن نیز می تواند با سازماندهی نیروهای خود ارتش شما را نابود کند و در نهایت منجر به نابودی امپراطوری و شکست شما در جنگ شود.

    دانلود + ادامه مطلب

    دانلود بازی Angry Birds Seasons v2.2.0 برای PC

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     

    به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید ! این بار در سری بازی هایی با نام Angry Birds Seasons ! این ورژن از بازی پرندگان خشمگین فصلی ، شامل مراحل جذابی برای هالووین ، کریسمس ، ولنتاین ، روز St.Patrick ، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این مراحل جذاب و هیجان انگیز شما را برای کشتن خوک های نفرت انگیز بیشتر انگیزه می دهد. آخرین و جدیدترین مرحله های این بازی را در ورژن ۲٫۲٫۰ این بازی تجربه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

    دانلود + ادامه مطلب

    بازی فارسی و بسیار جذاب پازل نارنجی – Orange Puzzle 2.3

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     

    همیشه حل‌نمودن پازل‌ها یکی از سرگرمی‌های خاطره‌انگیز بوده و اغلب ما تجربه این بازی زیبا را داشته‌ایم. پازل نارنجی برنامه‌ای می‌باشد که این امکان را برای شما فراهم می‌نماید تا درون رایانه خود به بازی کردن مشغول شوید. پازل نارنجی می‌تواند ابزاری بسیار مناسب برای زمان بیکاری شما باشد. کار با این برنامه بسیار ساده و راحت بوده و دارای محیط مناسبی می‌باشد.

     

    دانلود + ادامه مطلب

    نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین Angry Birds v2.0.2 برای PC

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     

    Angry Birds v2.0.2 – نسخه ای جدید از بازی های پرندگان خشمگین منتشر شد ! این نسخه درکل دارای ۱۹۵ مرحله ی زیبا می باشد که به راحتی می تواند شما را ساعت ها مشغول نماید . خوک ها تخم این پرندگان را دزدیده اند و این پرندگان که از این کار خوک ها عصبانی شده اند ، به دنبال گرفتن انتقام و پس گرفتن تخم های خود هستند که هریک دارای ویژگی های خاصی می باشند . هرچه به مراحل بالاتر نزدیک تر شوید ، برای از بین بردن خوک ها می بایست دقت بیشتری به خرج بدهید تا با کمترین شکلیک ، بهترین نتیجه را بگیرید و امتیاز کامل را کسب نمایید . سایت دانلود ها جدیدترین نسخه این بازی اعتیادآور را برای PC آماده ی دریافت کرده است که امیدواریم از بازی نهایت لذت را ببرید ...

    دانلود + ادامه مطلب

    msinadownload

    Admin

    msinadownload

    http://msinadownload.loxblog.ir

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

    دانلود رایگان بازی Victoria II: A House Divided

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

    Wellcome To My Web Email:msinadownload@gmail.com دانلود نرم افزار.كتاب.موبايل.عكس.آهنگ.مقالات و...

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود