Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود


اطلاعات کامل درباره بیماری های انتقالی از راه ارتباط جنسی

  • دسته بندی:<-CategoryName->

به علت خجالت کشیدن و شرم آور بودن معمول در اجتماع ما ،سطح معلومات عمومی در باره  بیماری‌های جنسی مخصوصا در بین  جوانان که دسته خطرناکی به حساب می آیند کم است،ولی  باید با در نظر گرفتن همه جوانب  اخلاقی ودینی  آموزش‌های لازم و هشدارهای واجب را د سطح همگانی بیان  کرد. این دسته از مطالب هم، فقط آگاهی هایی  هستند برای جوانان ووالدین.
باکتری‌هایی که اگر درمان نشوند منجر به نازایی می‌شوند

انواع و اقسام ویروس‌ها، باکتری‌ها و انگل‌ها می‌توانند از طریق تماس جنسی از فردی به فرد دیگر منتقل شوند. متاسفانه برای انواع بیماری‌های مقاربتی ویروسی مثل هپاتیت، هرپس، HPV و … درمان‌های ضدویروسی خیلی مشخص و موثری وجود ندارد اما عفونت‌های باکتریایی درمان‌شان آسان‌تر است البته به شرطی که به موقع تشخیص داده شوند. درکل شایع‌ترین بیماری‌های آمیزشی انواع باکتریال آن هستند. از شایع‌ترین بیماری‌های باکتریال نیز می‌توان به گنوکوک (عامل سوزاک) و کلامیدیا اشاره کرد. این بیماری‌ها علائم زیادی ایجاد نمی‌کنند. درنتیجه فرد ممکن است مبتلا شود اما متوجه آن نشود. علائم آنها معمولا به صورت ترشح خفیف، سوزش ناحیه تناسلی و دردهای لگنی است که اگر زود تشخیص داده شوند به راحتی با استفاده از آنتی‌بیوتیک‌های معمولی قابل درمان هستند. موضوع مهم در مورد این دو بیماری ایجاد عفونت رحمی است که در خانم‌های جوان باعث نازایی می‌شود. در واقع چون علامت‌های پر سر و صدایی ندارند ممکن است اصلا فرد متوجه آن نشود و برای درمان مراجعه نکند. درنتیجه این میکروب‌ها می‌توانند به تدریج از نواحی پایین‌تر به نواحی بالا یعنی به رحم و لوله‌های رحمی انتقال پیدا کنند و منجر به چسبندگی و نازایی شوند. پس تشخیص به موقع این دو بیماری اهمیت زیادی دارد.

سیفلیس هنوز شایع است!

بیماری سیفلیس که نامی نسبتا آشنا دارد از دیگر عفونت‌های باکتریال جدی دیگر است که می‌تواند از راه ارتباط جنسی منتقل شود. در واقع سیفلیس برخلاف تصور بعضی‌ها اصلا ریشه کن نشده و هنوز خیلی شایع است. بیشتر افراد تعجب می‌کنند وقتی به آنها می‌گوییم خطر ابتلا به سیفلیس زیاد است چراکه فکر می‌کنند این بیماری دیگر وجود ندارد. در گذشته که آنتی‌بیوتیک‌ها محدودتر بودند سیفلیس هم خیلی شایع‌تر بود. خوشبختانه میکروب سیفلیس نسبت به آنتی‌بیوتیک خیلی حساس است و درمان اصلی آن پنی‌سیلین است. سیفلیس کاملا قابل درمان است اما اگر فرد مبتلا، متوجه آن نشود می‌تواند بسیار خطرناک باشد. این بیماری ممکن است خود را در مراحل اولیه نشان ندهد و فقط به صورت یک جوش کوچک دیده شود اما مراحل دوم و سوم آن بسیار خطرناکند و مرحله سوم می‌تواند کشنده باشد. طوری که در سیستم عصبی مرکزی، مغز، مفاصل و… عوارض شدید ایجاد می‌کند. از سایر بیماری‌های مقاربتی باکتریال می‌توان به شانکروئید اشاره کرد که باعث ایجاد زخم‌های مزمن ناحیه تناسلی می‌شود. خوشبختانه این بیماری اگر تشخیص داده شود با آنتی‌بیوتیک‌های مختلف قابل درمان است.

این ویروس سرطان‌زاست، هم برای آقایان هم خانم‌ها!

یکی دیگر از ویروس‌های جدی و شایع به خصوص در افرادی که تعداد دفعات تماس و تعداد شریک‌های جنسی‌شان زیاد است، ویروس زگیل تناسلی یا HPV است. افراد زیادی به این ویروس مبتلا هستند اما ممکن است علائم کلینیکی یا ضایعه پوستی مشخصی نداشته باشند. در نتیجه این ویروس خیلی راحت از طریق تماس جنسی منتقل می‌شود. ممکن است این بیماری به صورت یک زگیل تناسلی معمولی تظاهر کند که از طرق مختلف از جمله سوزاندن، فریز کردن و… قابل درمان است اما متاسفانه در درازمدت می‌تواند بسیار خطرناک باشد. بعضی از انواع این ویروس در خانم‌ها خطر ابتلا به سرطان‌های گردنه رحم را به شدت بالا می‌برد طوری که تا به حال به عنوان شایع‌ترین و مهم‌ترین علت سرطان گردنه رحم شناخته شده است. این ویروس نه تنها در خانم‌ها بلکه در آقایان نیز می‌تواند منجر به انواع سرطان‌های دستگاه تناسلی شود. برای همین باید در مورد درمان و اقدامات پیشگیری اقدامات لازم را انجام داد.

تبخال تناسلی درمان قطعی ندارد

ویروس مهم و شایع دیگری که می‌تواند از طریق تماس جنسی منتقل شود «هرپس» یا همان ویروس تبخال است که باعث بیماری تبخال تناسلی می‌شود. علائم آن نیز مانند تبخال روی سایر اعضای بدن است. به این صورت که در ناحیه تناسلی یک جوش دردناک ایجاد می‌شود و معمولا یک هفته تا ۱۰ روز طول می‌کشد تا خود به خود بهبود یابد. این بیماری مانند تبخال لب درمان قطعی ندارد و اگر فرد یک بار به آن مبتلا شود بیماری هرچند وقت یک‌بار عود می‌کند. نکته مهم اینکه حتی وقتی فرد مبتلا تبخال ندارد هم می‌تواند ویروس را از طریق ترشحات تناسلی به فرد دیگر انتقال دهد. همچنین اگر خانمی مبتلا باشد و باردار شود این ویروس خیلی راحت به جنین منتقل می‌شود و عوارضی را در نوزاد ایجاد می‌کند. بیماری‌های تناسلی غیر از اینکه روی دستگاه تناسلی تاثیر می‌گذارند سیستم تولید مثل و باروری انسان را نیز مختل می‌کنند. لازم به ذکر است که ویروس ایدز و هپاتیت B نیز می‌توانند از مادر به جنین منتقل شوند.

واکسن هپاتیت B فراموش نشود!

از خانواده ویروس‌ها بعد از HIV که در صدر است، ویروس هپاتیت B هم می‌تواند از طریق تماس جنسی منتقل شود البته اگر فرد واکسن هپاتیت B نزده باشد. حتی اگر فرد مبتلا، علائم مربوطه از جمله زردی یا یرقان هم نداشته باشد می‌تواند ناقل این بیماری باشد. واکسن هپاتیت B در حال حاضر در ایران به صورت معمول برای همه کودکان زده می‌شود اما کسانی که بیشتر از ۲۲ سال دارند ممکن است در کودکی این واکسن را دریافت نکرده باشند بنابراین می‌توانند به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کنند و این واکسن را تزریق کنند. دیده شده که هپاتیت C و A نیز از طریق تماس جنسی می‌توانند منتقل شوند اما احتمالش خیلی کمتر از هپاتیت B است و خیلی به ندرت اتفاق می‌افتد.

انگل‌ها هم می‌توانند باعث نازایی شوند

«تریکوموناس واژینالیس» یا «تریکومونیازیس» نوعی انگل تک‌یاخته است که از طریق ترشحات تناسلی منتقل می‌شود. این انگل معمولا در آقایان علامتی ایجاد نمی‌کند اما در خانم‌ها می‌تواند باعث ترشحات شدید، دردهای لگنی و ناراحتی‌های دیگر شود و اگر درمان نشود می‌تواند منجر به عوارض درازمدت روی سیستم تولید مثل و نازایی شود. شپش عانه از دیگر انگل‌هایی است که می‌تواند از طریق ارتباط جنسی منتقل شود. به این صورت که اگر فرد روی موهای ناحیه تناسلی مبتلا به شپش باشد به راحتی می‌تواند آن را به فرد دیگر منتقل کند. گال یا جرب نیز نوعی عامل انگلی است و اگر فرد به این بیماری پوستی مبتلا شود می‌تواند با تماس جنسی آن را به فرد دیگر منتقل کند.

منبع-برترینها

دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:اطلاعات کامل درباره بیماری های انتقالی از راه ارتباط جنسی,
  • آیا رابطه جنسی به قلب فشار می اورد؟

    • دسته بندی:<-CategoryName->

    در این بخش درباره ارتباط بین رابطه جنسی و بیماری قلبی صحبت می کنیم. آیا برای بیماران قلبی ارتباط زناشویی مضر است یا خیر

    انجمن قلب امریکا در بیانیه ای اعلام کرد که فعالیت جنسی برای بیماران قلبی ممنوع نیست…

    البته این انجمن هشدار داد که زنان مبتلا به بیماری های قلبی باید درباره روش های پیشگیری از بارداری و عوارض جانبی احتمالی بارداری، اطلاعات و آگاهی کامل را به دست آورند. همچنین مردان مبتلا به بیماری های قلبی باید درباره مصرف داروهای مربوط به اختلالات نعوظ که برای همه انواع بیماری های قلبی- عروقی مضر هستند، احتیاط نمایند.

    این بیانیه که شامل توصیه های متخصصان مختلف از جمله متخصص قلب، فیزیولوژی ورزشی و مشاوره جنسی بود، در ژانویه سال ۲۰۱۲ در مجله قلب امریکا به چاپ رسید.

    سرپرست این گروه مطالعاتی و استاد دانشکده پزشکی تگزاس اظهار کرد: فعالیت جنسی یکی از معیارهای اساسی در کیفیت زندگی مردان و زنان مبتلا به بیماری های قلبی- عروقی و شریک جنسی آنها به شمار می رود، اما متاسفانه بحث و آموزش در این مورد بندرت در جلسات و مشاوره های بالینی بیماران انجام می شود.

    توجه به فعالیت جنسی بیمار قلبی یکی از نکات مهم در درمان اوست، زیرا کاهش عملکرد جنسی منجر به اضطراب و افسردگی بیمار می شود. واقعیت این است که فعالیت جنسی، آنچنان فشاری به قلب وارد نمی کند که منجر به بروز مشکل در بیماران قلبی گردد. بنابراین احتمال بروز حوادث قلبی- عروقی ناشی از رابطه جنسی، در بیماران بسیار پایین است.

    متخصصان معتقدند که برخی از بیماران باید فعالیت جنسی خود را تا زمانی که این روابط برای آنها ایمن و بی خطر تشخیص داده نشده، به تاخیر بیندازند. در برخی دیگر نیز می بایست نوع فعالیت جنسی تا زمانی که به وضعیت پایدار و ثابت نرسیده اند، تغییر کند.

    در بیانیه انجمن قلب امریکا، توصیه هایی در زمینه فعالیت جنسی بیماران قلبی ذکر شده است که عبارتند از:

    - بعد از تشخیص بیماری های قلبی- عروقی، پزشکان باید وضعیت بیمار را قبل از شروع مجدد فعالیت جنسی آنها، به طور کامل ارزیابی کنند.

    - توانبخشی قلبی و فعالیت فیزیکی منظم، خطر اختلالات قلبی- عروقی مربوط به فعالیت جنسی را در بیماران مبتلا به نارسایی قلبی یا حمله قلبی کاهش می دهد.

    - زنان مبتلا به بیماری قلبی- عروقی باید با توجه به وضعیت بیماری خود، درباره بارداری و همچنین انتخاب روش پیشگیری از آن آگاه شوند.

    - بیماران مبتلا به بیماری های قلبی- عروقی شدید که هنگام فعالیت سبک و یا حتی استراحت نیز علایم بیماری را بروز می دهند، باید تا زمانی که درمان مناسب برای آنها انجام نگرفته و علایم بیماریشان کنترل نشده است، از برقراری رابطه جنسی اجتناب کنند.

    - در صورت مشاهده اختلال در عملکرد جنسی بیمار، باید مشخص شود که این مشکل به کدام یک از عوامل از جمله بیماری قلبی، عروقی، اضطراب و … مربوط می شود.

    - مصرف داروهایی که برای بهبود علایم قلبی- عروقی بیمار تجویز می شوند، نباید به دلیل نگرانی در مورد تاثیرآنها بر عملکرد جنسی بیمار، قطع شوند.

    - داروهای برطرف کننده اختلالات نعوظ معمولا برای مردان سالم، ایمن و بی خطر هستند. اما استفاده از این داروها برای بیمارانی که تحت درمان با نیترات برای بهبود درد قفسه سینه در بیماری شریان کرونری (انسداد شریان های خون رساننده به قلب) هستند، ممنوع می باشد همچنین باید از تجویز نیترات ها برای بیمارانی که در ۲۴ تا ۴۸ ساعت گذشته از داروهای برطرف کننده اختلالات نعوظ استفاده کرده اند، خودداری شود.

    - بهتر است زنان یائسه مبتلا به بیماری های قلبی- عروقی از استروژن موضعی یا واژینال برای درمان نزدیکی دردناک استفاده کنند.

    هدف این متخصصان این است که به بیماران قلبی اطمینان دهند درباره فعالیت جنسی خود نگران نباشند و با توجه به شرایط بیماریشان و با راهنمایی پزشک می توانند رابطه جنسی بی خطری داشته باشند. تنها در اختلالات قلبی حاد و شدید، فعالیت جنسی بیمار نیاز به احتیاط و مراقبت های خاص دارد.

    از آن جایی که رابطه جنسی با فعالیت جسمی همراه است، بیمار می تواند با در نظر گرفتن شرایط بیماری خود از فعالیت جنسی ایمن و بی خطر برخوردار بوده و نیازی به حذف رابطه جنسی نداشته باشد

    منبع-dr-manaf

    دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:آیا رابطه جنسی به قلب فشار می اورد؟,
  • غذاهای محرک جنسی

    • دسته بندی:<-CategoryName->

    غذاهای محرک جنسی

     

    زمانیکه درباره تندرستی جنسی حرف می زنیم ، حرف مشکلات دیگری مانند اخلاق و رفتار و تفاهم زن وشوهر تا  مواد غذایی که بر سلامت کارکرد جنسی خانمهاو آقایان موثر است  دخالت دارد

    از آنچه بزرگان طب سنتی و متخصصان علوم غذایی گفته‌‌اند این‌گونه بر‌می‌آید که تاثیر برخی مواد غذایی، مهارکننده‌های قوای جنسی را کاهش می‌دهد و باعث افزایش میل جنسی می‌شود. برخی دیگر جریان خون سیستم تناسلی را افزایش می دهد و تعدادی به ترشح هورمون های شادی بخش کمک کرده و می تواند فرد را سرحال آورده و خوش خلق کند.البته به گفته حکما پاسخ به غذا در هر فردی با فرد دیگر تفاوت دارد و دلیل این تفاوت ها طبیعت یا مزاج مختلف افراد است. نکته دیگر آن که غذاهای محرک جنسی در همه جای دنیا یکسان نیست و در هر منطقه جغرافیایی مردم انواع خاصی از خوراکی ها را می شناسند که به نظر آنها چنین خاصیتی دارد.

    دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:غذاهای محرک جنسی,
  • 8 اشتباه زنانه در رابطه جنسی و راه حل آنها

    • دسته بندی:<-CategoryName->

    مردان شیفته زنان موقر و پاکیزه هستند.

     

    حرکات نادرست

    متون وسوسه انگیز و لباسهای بدن نما می توانند در کتابها و فیلم ها مردان را شهوانی کنند، اما در زندگی حقیقی چطور؟ دکتر کامی بالک می گوید: «مردان هرگز توسط زنانی که بیشتر زمان خود را در مقابل آینه و صرف پوشیدن لباس های شهوت انگیز می کنند، تحریک نمی گردند؛ حتی سیگنال های ظریفی که انتظار دارید از طرف شوهرتان به چشم علامت دیده شود، می تواند شهوت جنسی او را خاموش کند». در این مطلب 8 اشتباه این چنینی و راه حل تبدیل آنها به رفتارهای کارآمد را شرح داده ایم.

    ۱- آرایش بیش از حد


    مردان شیفته زنان موقر و پاکیزه هستند. استفاده بیش از حد از لوازم آرایشی باعث می شود در نهایت این جمله را از همسرتان بشنوید: «زیر این همه آرایش چرا پنهان شده ای؟» دکتر بالک می گوید ذات مردان چنین است که نوع طبیعی را بیشتر می پسندند. مزه خوب آنها را مجذوب خود خواهد کرد و بر عکس زیاده روی آنها را فراری خواهد داد.

    ۲- زمان بندی برای رابطه جنسی

    استفاده از پیام های شهوت ناک می تواند ضربان قلب شوهرتان را چند برابر کند؛ اما تعیین زمان برای معاشقه فشار زیادی بر وی اعمال خواهد نمود. دکتر جین گریر متخصص روابط زناشویی و مجری یکی از برنامه های رادیویی در این خصوص می گوید: «پیام هایی مانند ((منتظرم تا بیای خونه)) یا ((بعد از کلاس یوگا مال تو هستم)) باعث قابل پیش بینی شدن معاشقه می شود؛ این امر می تواند هیجان مرد را نابود کند. اگرچه با زمان بندی، وقت معاشقه بیشتری را خواهید داشت، اما بخاطر بسپارید که زمان دقیق را مرموز نگه دارید. سعی کنید متون و پیام هایتان کمتر دارای جزییات باشد، مثل: ((دنبال فرصتی هستم تا هرچه زودتر با تو باشم)) یا ((چطوره بچه رو بعضی وقتا بزاریم خونه مامانم؟))»

    ۳- خاموش کردن چراغ ها

    حتما دلیلی وجود دارد که مردان عاشق تماشای مسابقات فوتبال با کیفیت عالی هستند. به گفته دکتر گریر این مخلوقات، موجودات بسیار بصری محسوب می شوند و شیفته آن هستند که تا حد امکان هنگام معاشقه ببینند. اصرار بر داشتن رابطه جنسی در محیطی تیره و تار می تواند این تصور را در مرد زندگی تان ایجاد کند که بیشتر به ظاهر خود اهمیت می دهید نه احساسی که وی در شما ایجاد می کند. همین عدم اطمینان ، آواری می شود بر سر جولان مردانه وی در اتاق خواب. اگر در روشنایی راحت نیستید در اتاقی با نور اندک یا با چند عدد شمع معاشقه را انجام دهید.

    ۴- چنگ اندازی!

    دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:8 اشتباه زنانه در رابطه جنسی و راه حل آنها,
  • علل و درمان درد در بیضه ها

    • دسته بندی:<-CategoryName->

    درد در بیضه ها علت های مختلفی می تواند داشته باشید. در این بخش از مجله پزشکی دکتر سلام شما را علل درد در بیضه ها آشنا می کنیم.

    beyzeh علل و درمان درد در بیضه ها

     

    معمولاً کوفتگی و تورم از جمله عوارض بد ضربات مستقیم به حساب می آیند. ولی علیرغم وجود این حالت هشدار دهنده، در اکثر موارد با انجام اقدامات محافظتی می توان در طی چند روز این مسائل را برطرف نمود . اقدامات محافظتی شامل :

    دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:علل و درمان درد در بیضه ها,
  • تحریک جنسی خانم و کاهش درد

    • دسته بندی:<-CategoryName->

    مشکل دیگر درد در زمان رابطه این است که خانم ها با وجود درد از تحریک جنسی عقب می مانند و دیگر رابطه را دنبال نمی کنند چراکه با وجود درد دیگر لذتی نمی برند. خود عدم تحریک در طول رابطه باعث برگشت به مرحله یاد شده بالا می شود و مسائل ذکر شده را بدنبال خواهد داشت.ترس از خشک شدن واژن و درد ناشی از آن و یا نبود معاشقه لازمه و نظایر این خود باعث می شود که فرد از رابطه بترسد و درد بیشتری را تحمل کند.


    برای اینکه بتوان این درد را ازبین برد و باعث ایجاد رطوبت در واژن شد ، باید آرامش داشت و ذهن و روان خود را با رویاهای جنسی آماده ایجاد رابطه کنید. و اگر موردی در شما نسبت به شوهرتان وجود دارد که شما را اذیت می کند بهتر است از آمیزش خود داری کنید.
    از اینکه معاشقه می کنید لذت ببرید قبل از اینکه تحریک جنسی بشوید ،ذهنتان را بطور کامل به معاشقه و تماس لمسی که با شما صورت می گیرد متمرکز کنید و سعی کنید از آن لذت ببرید و کاملا آن را حس کنید.
    بهتر است همیشه مواد چرب کننده و مرطوبیت را در کنار تخت خود آماده داشته باشید تا در موقع ماساژ از آنها استفاده کنید.


    بین 15 تا 30 دقیقه بعد از هیجان که باعث افزایش ضربان قلب و جریان خون میشود ، بدن خیلی بهتر به تحریکات جنسی پاسخ میدهد.
    در لمس کردن ها، بوسه ها، ناز و نوازش کردن ها و در آغوش گرفتن همدیگر دقت کنید ، با آرامی و به شیوه ای این کارها را انجام دهید که باعث تحریک یکدیگر قبل از آمیزش بشوید. با همسرتان درباره اینکه چه چیزی حس خوب و لذت بخشی را در شما بر می انگیزد و درباره اینکه چطور می خواهید توسط وی لمس شوید صحبت کنید.


    چرا که در بسیاری از مواقع خودداری از بوسه ، معاشقه و بازی ، لیسیدن ، ناز و نوازش و خلاصه آماده سازی بدن و نحریك ترشحات همسر ، باعث خشك ماندن واژن و عدم آمادگی وی برای استقبال از آلت شوهر می شود كه به احساس درد و ناراحتی خانم از آمیزش منجر میشود . اهمیت " هنر بوسیدن " و " اهمیت نوازش" در اینجا معلوم می شود

    دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:تحریک جنسی خانم و کاهش درد,
  • یک رابطه جنسی سالم، طولانی و لذت بخش ویژه زوجین

    • دسته بندی:<-CategoryName->

    قبل از همه زمان رابطه جنسی را بشناسد

    آمادگی جهاز جنسی هیچ ارتباطی به آمادگی روحی شما ندارد.جهاز جنسی شما بعد از مدتی استراحت و همچنین تغذیه مناسب آمادگی خود را برای فعالیت مجدد بدست می آورد ولی آمادگی روحی زمانی بدست می آید که حس شما درخواست کند.متاسفانه این مورد اصلاً رعایت نمی شود و زوجین به محض آمادگی در اعضای تناسلی و بدلیل فراهم بودن بستر مناسب دلیلی برای خودداری نمی بینند و رابطه را ایجاد میکنند.سپس براحتی بعد از مدتی دچار دلزدگی جنسی خواهند شد.زیرا درست است که شما فیزیکی ارضا شده اید اما حس جنسی شما ارضاء روحی نمی شود و شما همچنان تشنه روحی هستید.حالا هی می خواهید روحتان را سیراب کنید و به محض آمادگی مجدد دوباره رابطه برقرار میکنید ولی میبینید که اوضاع خرابتر میشود.روابط جنسی سریعاً جذابیت خود را از دست داده و شما را به دالانی از افسردگی پرتاب میکند.

    دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:یک رابطه جنسی سالم, طولانی و لذت بخش ویژه زوجین,
  • رابطه جنسی و صمیمیت: خانم ها چه می خواهند؟

    • دسته بندی:<-CategoryName->

    درست است که رابطه جنسی در سلامت روح و جسم دو طرف نقش باور نکردی دارد اما این رابطه و قتی مفید است که مطابق خواسته و سلیقه دو طرف باشد که رعایت سلیقه خانم ها مهم تر است .

    وقتی صحبت از مسئله پیچیده رابطه جنسی به میان می آید، اگر بخواهیم به این بپردازیم که خانم ها چه می خواهند یا آقایان چه می خواهند کار سختی است چون با اینکار یک مسئله بسیار شخصی و خصوصی را به شدت ساده خواهیم کرد.

    کاملاً مشخص است که روابط و تجربیات جنسی انواع و اقسام مختلف دارند که افراد می توانند در آنها سهیم بوده و لذت ببرند.

    دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:رابطه جنسی و صمیمیت: خانم ها چه می خواهند؟,
  • مزیت های حیرت آور رابطه جنسی

    • دسته بندی:<-CategoryName->

    عروس و داماد مسلمان

    10مزیت حیرت آور رابطه جنسی سالم
    آیا می‌دانید كه روابط زناشویی سالم و منظم چقدر می‌تواند در سلامت روح و جسم شما تاثیرگذار باشد و زندگی‌تان را از این رو به آن رو كند؟

    مزایای رابطه جنسی سالم، فراتر از اتاق خواب است. رابطه جنسی خوب به نتایجی منجر میشود که هرگز تصورش را نمیکردید.
    به بطور یقین هنگامی که سرکیف هستید ، آخرین تفکر موجود در ذهن تان، سیستم ایمنی بدن شما را تقویت میکند و یا اثر مطلوبی باقی میگذارد. رابطه جنسی خوب نیز این مزیت را دارد، حتی بیشتر.
    دکتر Joy Davidson روانشناس و درمانگر مسائل جنسی نیویورک می گوید ، این مسایل برای بسیاری از مردم جای تعجب دارد، "البته ، مسائل جنسی در همه جای رسانه ها موجود است،" این عقیده که، اصل انسانیت است، اعمال جنسی هنوز هم در نگاه برخی، با بی میلی و یا در موارد دیگر با کمی خجالت صورت میگیرد. برای اینکه یک نگاه واقعی بیاندازیم به اینکه چگونه تمایلات جنسی به زندگی ما افزوده شود و زندگی و سلامت ما را از نظر جسمی و روانی بهبود ببخشد، برای بسیاری از مردم ترس آور است ".

    دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:مزیت های حیرت آور رابطه جنسی,
  • ابتلا به بیماری های مقاربتی در زنان

    • دسته بندی:<-CategoryName->

    آیا می دانید کی و چه موقع خطر ابتلا به بیماری های مقاربتی (جنسی) در زنان بیشتر است؟ در این قسمت از سایت دکتر سلام پاسخ این سوال را بصورت علمی و واضح به شما می گوییم. زنان در زمان تخمک گذاری، بیشتر در معرض خطر عفونت قرار می گیرند.

    bimari mogharebati dar zanan ابتلا به بیماری های مقاربتی در زنان

    دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:ابتلا به بیماری های مقاربتی در زنان,

  • msinadownload

    Admin

    msinadownload

    http://msinadownload.loxblog.ir

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

    اطلاعات کامل درباره بیماری های انتقالی از راه ارتباط جنسی

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

    Wellcome To My Web Email:msinadownload@gmail.com دانلود نرم افزار.كتاب.موبايل.عكس.آهنگ.مقالات و...

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود