Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود


فروش ویژه کلاه آفتابی پنکه دار خورشیدی

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

این کلاه شگفت آور با استفاده از فن آوری صفحات خورشیدی و تبدیل نور خورشید به جریان الکتریسیته، باعث فعال شدن پنکه الکتریکی این کلاه میشود و شما را خنک میکند. صفحات این کلاه به قدری قوی هستند که حتی با نور خورشید در روزهای ابری هم میتوانند به کار خود ادامه دهند!این کلاه علاوه بر اینکه در تابستان و زیر نور خورشید از پوست شما در برابر امواج مضر خورشید محافظت خواهد کرد با پنکه ای که دارد گرمای تابستان را برای شما به دست فراموشی خواهد سپرد! جنس این کلاه فوق العاده عالی بوده و دارای یک سال گارانتی تعویض نیز می باشد.

 


» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا را کلیک کنید…

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت : ۱۵۵۰۰ تومان

دانلود + ادامه مطلب

فروش ویژه پکیج سه بعدی + درایور سه بعدی

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

اگر هیجان را دوست دارید! اگر دوست دارید فیلم های سه بعدی تماشا کنید! اگر دوست دارید بازی های سه بعدی انجام دهید! عینک سه بعدی به همراه کلیپ و کارتون و عکس های سه بعدی و نرم افزار سه بعدی ساز کامپیوتر را با کمترین قیمت نسبت سایر فروشگاه ها تهیه فرمایید. عینک سه بعدی آناگلیف اصل انگلستان همراه با DVD درایور سه بعدی ساز کامپیوتر، بازی، انیمیشن، فیلم و تصاویر سه بعدی . روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی اینجا کلیک کنید ویا به ادامه مطلب رجوع کنید.

 

دانلود + ادامه مطلب

افتتاح فروشگاه اینترنتی روشا دانلود

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

فروشگاه اینترنتی روشا دانلود افتتاح شد که یکی از محبوبترین فروشگاه ها نسبت به رضایت مشتریان شناخته می شود  , یکی از مزیت های این فروشگاه داشتن همکاری در فروش می باشد که صاحبداران وبلاگ و وب سایت می توانند با عضویت در همکاری در فروش بیشترین سود را در همکاری در فروش ببرند و این فروشگاه با پشتیبانی ۲۴ ساعته بصورت تلفنی و پیامک با شماره اختصاصی و داشتن انواع محصولات مختلف و جذاب و ثیت شده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین داشتن متنوع ترین محصولات سعی در رضایت کاربران عزیز شده است . شما کاربران عزیز می توانید برای ورود به فروشگاه اینجا کلیک کنید.

دانلود + ادامه مطلب

دانلود قسمت فينال شعبده باز ايراني عارف غفوري

  • دسته بندی:<-CategoryName->

دانلود + ادامه مطلب

نگین زیبایی دندان

  • دسته بندی:<-CategoryName->

                      

نگین زیبایی دندان

با یک نگین، زیبایی خود را چند برابر کنید!

نگین مجالس شوید

ویژه خانمهای شیک پوش

هدیه ای مناسب برای شما و آنکه دوستش دارید

همانطور که می دانید زیبایی دندانها تاثیر بسیاری در زیبایی ظاهر شما دارد.با استفاده از نگین دندان زیبایی لبخندتان را صدها برابر کنید و نگین مجالس شوید.

راهنمای نصب :

آنچه در مورد نگين ها بايستي دانست اين است كه نگين يك وسيله تزئيني بوده و مدت ماندگاري آن نيز محدود مي باشد لذا براي چسباندن آن بهتر است فقط از چسب هاي مخصوص که به همراه آن می باشد استفاده گردد. چسباندن نگين نياز به تزريق بي حسي ندارد. جهت چسباندن ابتدا سطح دندان را تميز نمایید و نگین مورد نظر را توسط چسب مخصوص آن روي سطح دندان قرار دهید.جايگذاري نگين روي دندان سليقه اي است، ولي بايد توجه داشت روي دنداني كه پوسيدگي دارد قرار داده نشود. معمولا دندانی كه بیشتر نگين روي آن كار گذاشته مي شود، دندان ثناياي كناري يا لترال مي باشد. در صورت جدا شدن نگين از سطح دندان، مي توان مجددا آن را چسباند.

                                                          

 

  • نوشته : Admin
  • تاریخ: چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:,
  • صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


    msinadownload

    Admin

    msinadownload

    http://msinadownload.loxblog.ir

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

    فروش ویژه کلاه آفتابی پنکه دار خورشیدی

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

    Wellcome To My Web Email:msinadownload@gmail.com دانلود نرم افزار.كتاب.موبايل.عكس.آهنگ.مقالات و...

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود